Droom over kooikarpers en sieraden | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over kooikarpers en sieraden

• 0 reactie(s)
  • 25 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 25 x bekeken
*

Offline Donna

• **
  • 46
    • Bekijk profiel
Droom over kooikarpers en sieraden
« Gepost op: 04 januari 2019, 08:58 »
Goedendag,
Vannacht droomde ik dat in het verzorgingshuis waar ik werk was met de familie van een oude vrouw. Haar zoon stond voor de deur met een aquarium achtige bak waarin heel veel kooikarpers aan het zwemmen waren. Ze vlogen alle kanten op en schoten zelfs omhoog naar de zoon van de vrouw. Ze wilden de bakken uit en kwamen enkele keren naar mij toe. Ik deinsde achteruit een paar keer. Ze waren rood gekleurd enkelen met wit. Wat zou dit betekenen?

Daarna droomde ik dat in iemand zn huis was. Deze dame zou overleden zijn of was in iedere geval niet thuis. Haar spullen lagen overal en haar kamer zou opgeruims worden. Ik ging samen met mn zus koekoeloerennwat ze allemaal had staan. Ik kwam bij een soort hoge kast terecht waar al haar verzameling sieraden lagen. Alle kleuren en verschillende soorten oorbellen etc etc. De kast bovenop was helemaal bezaaid ermee. Ik pakte een paar oorbellen en keek ernaarbwilde het meenemen maar ik legde het toch weer terug. Er ead nog iemand in de kamer een vriendin van me zus waarschijnlijk alleen ik kon haar niet zien ik hoorde haar alleen en mijn zus sprak tot haar en zei iets van dat ik gelijk had of dat in ieder geval ze kwam voor me op en gaf mij gelijk in iets...

Een andere droom die ik ook kreeg was dat ik een kooi met twee vogels zag eentje daarvan was mn overleden papagaaitje. Ze kwamen uit de kooi en zaten op mij en pikte een beetje op mn arm. Opeeens had een rood en geel stukje peper en ik gaf het aan ze. Ze waren aan het eten maar het was heet je kon zien dat hun snaveltje het heet had.
Wat betekend dit?

Dank

Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
droom over sieraden

Gestart door Lioness1989

1 reactie(s)
1418 x bekeken
Laatste bericht
18 februari 2015, 16:56