droom over iemand die me geld wilde geven. | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

droom over iemand die me geld wilde geven.

• 2 reactie(s)
  • 2014 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 2014 x bekeken
droom over iemand die me geld wilde geven.
« Gepost op: 18 oktober 2010, 04:27 »
Odi allemaal

ik heb iets gedroomd:  ik droomde dat ik in een huis was en ik heb  alle lichten aangedaan
ik zou  gaan baden want ik moest ergens gaan, ik was zo blij dat het licht aanging want ging een beetje moeizaam aan ! dus toen het aan was zei ik : hodee !
ik liep de badkamer in en zag een lange broek en bij mezelf dacht ik van: waarom heeft me tante die broek van der overleden zoon hier gehangen??
want hij was een beetje vuil , er was een soort van trapje om de badkamer in te gaan en met het zakken naar beneden schoof die langebroek ook aan de lijn.
totdat het viel.
ik stond daarna onder de douche en hoorde plotseling : klop klop ( het was een oom van me )
ik zei ik ben in bad , de badkamer deur stond open.
ik was naakt en ondanks dat kwam me oom gewoon die badkamer binnen , maar voordat hij me naakt kon zien heb ik snel een baddoek getrokken en om me lichaam gezet.
hij zei toen tegen me van: Ik heb gehoord dat je je tas bent verloren , hier is srd 20 om het terug te kopen.
ik dacht bij mezelf van: zo lang geleden en nu wil je me betalen??
dus zei ik : ik hoef het geld niet , hij bleef maar aandringen en ik wilde het niet.

ik werd dus wakker op dat moment.
iemand enig idee?

Advertentie
Advertentie

*

Offline Obiaman

• 1137
    • Bekijk profiel
Re: droom over iemand die me geld wilde geven.
« Reactie #1 Gepost op: 04 november 2010, 23:13 »
Odi Pa winti,

Na regen komt zonneschijn.
Ik denk dat je een moeilijke tijd achter de rug kan hebben.
Licht dat moeizaam aanging maar wel aangaat geeft aan dat dat wat in duister was in het licht komt.

Indien je verdriet hebt om iets dat verborgen voor je was,kom je het te weten.
Er zal een nieuwe tijdperk aanbreken.
vuil naar schoon. indien er iets is gebeurt, dat wat in het donker zat komt in het licht.

Het laatste stukje over de droom met je oom.
Ondanks je aangaf dat je naakt was kwam hij de deur binnen en dat was de Badkamer?
Je bedekt je lichaam wat heel goed is.
Hij gaf wat geld voor een nieuwe tas. Hij is gekomen om te komen helpen in iets dat je nu meemaakt en wilt helpen daar waar jij Heb moeten zien wat je moet zien waardoor er misschien nu wat verdriet is, maar een plester op je wond, zal hij het goed maken. Soms kan een winti zorgen dat je iets moet weten of zien  zodat je verder gelukkig kan zijn. misschien hebt je nu even liefdes verdriet, maar beter weten in het licht dan niet te wetn in het donker.....maar hij zal er voor je zijn dat het je veel beter zal gaan.

Je bent je tas verloren en hij gaf geld voor een nieuwe tas.
Kan het zijn dat je relatie stuk is gelopen?
Zoja, heb je verdriet onder.....

Indien je relatie stuk is gelopen of dat je verdriet hebt om iets dat aan het licht is gekomen
Neem 20 SRD, koop iets leuks... doe iets ermee
en dat wat je kwijt was zal goed komen.

Doe iets met die 20 SRD, het zal veel meer zijn wat je geluk zal brengen.

Odi nanga brasa,Obiaman.

Re: droom over iemand die me geld wilde geven.
« Reactie #2 Gepost op: 05 november 2010, 19:50 »
Odi Obiaman

Bedankt voor uw antwoordt !

Ik heb helaas geen liefdesverdriet !  :intello:

maar dat er zon komt na regen is helemaal waar!