Droom over guyana | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over guyana

• 3 reactie(s)
  • 80 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 80 x bekeken
*

Online TheIllusionist

• **
  • 32
  • Joe no habi winti, na winti habi joe...!!!
    • Bekijk profiel
Droom over guyana
« Gepost op: 14 oktober 2018, 23:54 »
Ik droomde gister dat ik iemand naar guyana ging. Ik was met een dame maar kon haar niet echt goed zien. Wij hebben heel veel gedaan in die droom. Uiteindelijk belandde ik bij een huis waar ik even moest ogeren om verder te gaan. Ik voelde mij even alsof ik die dame naar guyana moest begeleiden, maar het gekke ervan is dat ik met mijn brommer op de bood ging. Toen wij in guyana aankwamen ging ik naar een bar, waar ik boven logeerde. Daar zette ik mijn brommer neer en keek even of die veilig was. Daarna ging ik tevoet verder. Het was een vreemde droom, maar kon mij ook tussen dit alles herinneren dat ik twee of drie eieren van een kip bezig was te onderzoeken. Iemand zei aan mij dat die misschien goed waren te eten. Maar a fowroe sdong tap eng kba dus wij waren niet zeker. Om zeker te zijn, mi broko a ekesi en wat blijkt...er zat daar een half gevormde kuiken erin. Niet levend of dood, maar het was al in vorming. Het was supper geel.

Soms begrijp ik niks meer. Daarna werd ik wakker met hoofdpijn.

Toen zei ik tegen mezelf...ai boi...ie tek wang waka te na joe ma kondre???

Advertentie
Advertentie

*

Online TheIllusionist

• **
  • 32
    • Bekijk profiel
Re: Droom over guyana
« Reactie #1 Gepost op: 16 oktober 2018, 04:13 »
Dit snap ik niet. Ieders berichtje dat na de mijne komt wordt wel beantwoordt. Waarom gaat het bij mij zo moeilijk? Mag ik misschien niet weten wat er gaande is??? En dit niet de eerste keer. Het gebeurt vaker sedert ik ook actiever ben hier, merk ik het nu duidelijk. Wat gebeurt er?

*

een vriend

« Reactie #2 Gepost op: 16 oktober 2018, 04:52 »
Dit snap ik niet. Ieders berichtje dat na de mijne komt wordt wel beantwoordt. Waarom gaat het bij mij zo moeilijk? Mag ik misschien niet weten wat er gaande is??? En dit niet de eerste keer. Het gebeurt vaker sedert ik ook actiever ben hier, merk ik het nu duidelijk. Wat gebeurt er?
odi  ik kijk niet naar volgorde maar gewoon pak ik een droom. maar jou droom is duidelijk . je eind zin zegt veel.. over een deel van je bloedlijn . je stam .. het mooie is je onderzoekt. je bent zoekende en je ontdekt. woon je in Su?

een deel van je afkomst. wat niet is afgemaakt. dus met andere woorden je hebt moeders kant waar zoveel is wat je niet weet... maar door onderzoek blijk dat veel niet is afgerond of niet uit is gekomen.

er is een deel van jou dat je te weten komt na onderzoek .. een begin is gemaakt.

goed om te weten waar je vandaan komt en soms meer te weten te komen waarom iets in een familie zo loopt..waarna je iets kan herstellen door simpel weg te doen wat je heb kunnen weten na onderzoek. en als er weinig kinderen in een familie komen of van moeders kant problemen zijn... zou je hier ontzettend veel uithalen door onderzoek. ei staat hier voor het kind dat niet uitkwam terwijl a ma fouwru haar best heeft gedaan.. . is een boodschap voor jou waar het vandaan komt.. guyanalijn  en ei.. ..

indien er een probleem is ... weet je meer. nageslacht. ei dat geen kip werd kwam je achter  dat is de boodschap en tot in Guyana moest je gaan om dit te weten..   Geestelijk. 

*

Online TheIllusionist

• **
  • 32
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 oktober 2018, 12:40 »
odi  ik kijk niet naar volgorde maar gewoon pak ik een droom. maar jou droom is duidelijk . je eind zin zegt veel.. over een deel van je bloedlijn . je stam .. het mooie is je onderzoekt. je bent zoekende en je ontdekt. woon je in Su?

een deel van je afkomst. wat niet is afgemaakt. dus met andere woorden je hebt moeders kant waar zoveel is wat je niet weet... maar door onderzoek blijk dat veel niet is afgerond of niet uit is gekomen.

er is een deel van jou dat je te weten komt na onderzoek .. een begin is gemaakt.

goed om te weten waar je vandaan komt en soms meer te weten te komen waarom iets in een familie zo loopt..waarna je iets kan herstellen door simpel weg te doen wat je heb kunnen weten na onderzoek. en als er weinig kinderen in een familie komen of van moeders kant problemen zijn... zou je hier ontzettend veel uithalen door onderzoek. ei staat hier voor het kind dat niet uitkwam terwijl a ma fouwru haar best heeft gedaan.. . is een boodschap voor jou waar het vandaan komt.. guyanalijn  en ei.. ..

indien er een probleem is ... weet je meer. nageslacht. ei dat geen kip werd kwam je achter  dat is de boodschap en tot in Guyana moest je gaan om dit te weten..   Geestelijk.

Dank u voor uw reactie! Ik woon inderdaad in suriname. Mijn moeder is van guyana en vader van hier. Er is zoveel wat ik soms niet kan begrijpen, vandaar ik vaker hierheen kom. Ik heb geen zin mijn dingen met mensen te delen.

Gerelateerde onderwerpen

xx
Droom over inbreker/ droom in een droom?

Gestart door AbreLosOjos

3 reactie(s)
2850 x bekeken
Laatste bericht
14 september 2013, 20:13
door Prodo misie
xx
Obiaman en alle lieve mensen help a.u.b. deze droom verklaren (Droom over lijk)

Gestart door Jo

0 reactie(s)
774 x bekeken
Laatste bericht
30 mei 2011, 01:23
door Jo
a01
Essentie van de droom blijft maar de droom zelf niet

Gestart door PAZ

4 reactie(s)
1495 x bekeken
Laatste bericht