Droom over gestolen handtas | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over gestolen handtas

• 3 reactie(s)
  • 523 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 523 x bekeken
Droom over gestolen handtas
« Gepost op: 10 april 2018, 07:19 »
Odi aan alle dromen connaisseurs,

mag ik jullie help vragen voor een droom die mij heel benauwd wakker gemaakt heeft?

Recentelijk droom ik vaker over mijn klasgenoten met wie ik niet tot nauwelijks contact heb.
Ook deze droom begint met het weerzien van mijn klasgenoten.
Dit keer ben ik met mijn BFF (in die tijd) samen en nog een andere klasgenoot.
Wij gaan naar een restaurant wat blijkt dat er stiekem iets geregeld was voor mijn BFF haar verjaardag.
De andere klasgenoot en ik kijken elkaar aan omdat dit buiten ons geregeld is en vinden dit niet leuk.
Op een gegeven moment vertrekken wij en lopen naar een toko wat als een café aanvoelt maar toch echt een toko is. Ik merk een groep van 2 dames en een heer op maar geef daar verder geen aandacht aan. Ik wil een paar boodschappen doen en laat mijn witte handtas op het afstelplank voor de vitrage staan. Als ik amper 1 minuut later terugkeer is mijn tas verdwenen tezamen met die 2 vrouwen en heer. Ik krijg het ontzettend benauwd en raak helemaal in paniek omdat er alles wat voor mij belangrijk is erin zit. (foto overleden oma, portemonnaie, sleutels, iphone etc). Ik ren de winkel uit en wordt met pijn op mijn borst wakker?

Iemand een idee wat het verlies van mijn witte middelgrote handtas zou kunnen betekenen?

Bedankt voor de moeite.

Shuri

« Laatst bewerkt op: 10 april 2018, 07:23 door Shuri »
Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Droom over gestolen handtas
« Reactie #1 Gepost op: 10 april 2018, 11:25 »
Odi aan alle dromen connaisseurs,

mag ik jullie help vragen voor een droom die mij heel benauwd wakker gemaakt heeft?

Recentelijk droom ik vaker over mijn klasgenoten met wie ik niet tot nauwelijks contact heb.
Ook deze droom begint met het weerzien van mijn klasgenoten.
Dit keer ben ik met mijn BFF (in die tijd) samen en nog een andere klasgenoot.
Wij gaan naar een restaurant wat blijkt dat er stiekem iets geregeld was voor mijn BFF haar verjaardag.
De andere klasgenoot en ik kijken elkaar aan omdat dit buiten ons geregeld is en vinden dit niet leuk.
Op een gegeven moment vertrekken wij en lopen naar een toko wat als een café aanvoelt maar toch echt een toko is. Ik merk een groep van 2 dames en een heer op maar geef daar verder geen aandacht aan. Ik wil een paar boodschappen doen en laat mijn witte handtas op het afstelplank voor de vitrage staan. Als ik amper 1 minuut later terugkeer is mijn tas verdwenen tezamen met die 2 vrouwen en heer. Ik krijg het ontzettend benauwd en raak helemaal in paniek omdat er alles wat voor mij belangrijk is erin zit. (foto overleden oma, portemonnaie, sleutels, iphone etc). Ik ren de winkel uit en wordt met pijn op mijn borst wakker?

Iemand een idee wat het verlies van mijn witte middelgrote handtas zou kunnen betekenen?

Bedankt voor de moeite.

Shuri
Odi odi Shuri,

\je handtas met al jou belangrijke spullen zijn weg.
in werkelijkheid doe jij je best om dat wat je op school geleerd hebt in de praktijk te brengen, maar je word steeds tegen gewerkt. achter je rug om geroddel of wat dan ook. daar waar je werk of komt zijn er mensen om je heen die je tegenwerken. je tas is een heel belangrijk iets voor je en dat wat je zelf vergeet en een ander vandoor meegaat  dus door dat JIJ het vergeten bet, wilt zeggen werk aan jezelf dat dit wat je overkomt jou niet meer moet gebeuren .. dus wassi, bescherm jezelf en dan zal dat wat je geleerd hebt, je kennis en alles wat je bezit goed tot zijn recht komen en zal jij een beter en gelukkiger leven tegemoet zien wat je nu niet krijgt maar wel verdiend hebt....

wasi en zal zeker goed komen.. jaloesie is meestal het geval hier.
« Reactie #2 Gepost op: 11 april 2018, 23:05 »
Beste vriend,

ik heb idd met jaloezie, roddel en achterklap te maken. Op werk doe ik daar niet aan mee waardoor ik door die groep collegas buitenspel gezet ben. 
Maar ook bij mijn 2 beste vrienden is het mij verdekt opgevallen. In September zal ik naar Azie vertrekken om mijn droom waar te maken en de kans is groot dat ik er financieel met sprongen vooruit zal gaan.
Niet iedereen durft huis en haard te verlaten om naar een ander continent te verhuizen en bij sommigen steekt dat... Zucht.....

Bedankt voor de moeite om de droom uit te leggen

Groet

Shuri
*

Een vriend

« Reactie #3 Gepost op: 13 april 2018, 08:07 »
Beste vriend,

ik heb idd met jaloezie, roddel en achterklap te maken. Op werk doe ik daar niet aan mee waardoor ik door die groep collegas buitenspel gezet ben. 
Maar ook bij mijn 2 beste vrienden is het mij verdekt opgevallen. In September zal ik naar Azie vertrekken om mijn droom waar te maken en de kans is groot dat ik er financieel met sprongen vooruit zal gaan.
Niet iedereen durft huis en haard te verlaten om naar een ander continent te verhuizen en bij sommigen steekt dat... Zucht.....

Bedankt voor de moeite om de droom uit te leggen

Groet

Shuri
beste Shuri..
Ga ervoor. En hou o s op de hoogte hoe het gaat. Want inderdaad. Veel mensen blijven liever waar ze zijn.  Maar ook zijn wij benieuwd hoe je het ervaart in Azië.. voor je gaat neem je een wasi dat alle negatief achterblijft en dat alles je goed gaat.  Waar je ook gaat ter wereld.

Odi nanga brada..... een vriend

Gerelateerde onderwerpen

xx
Portefeuille gestolen uit handtas

Gestart door blacksugard

5 reactie(s)
2302 x bekeken
Laatste bericht
25 september 2014, 00:40
door blacksugard
xx
Droom over gestolen winst