Droom over geld | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over geld

• 2 reactie(s)
  • 132 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 132 x bekeken
Droom over geld
« Gepost op: 26 november 2018, 06:46 »
Odi odi,

Ik werd net wakker uit een droom waarbij ik veel geld had in mijn portemonnee. Het waren aanzienlijk grote stapels met briefjes van 50 en 20, 10. Ik weet niet waar het geld vandaan kwam!

Ik was met mijn zoontje in de stad. Mijn moeder was er niet bij, maar toch zag ik haar en ze zei tegen mij “je hebt het altijd over geld vinden om je familie te helpen, maar eerst jezelf en je kinderen”

Iemand een idee?
Alvast bedankt.

Groetjes Empress

Advertentie
Advertentie

*

oom Melis

Re: Droom over geld
« Reactie #1 Gepost op: 26 november 2018, 10:28 »
Odi odi,

Ik werd net wakker uit een droom waarbij ik veel geld had in mijn portemonnee. Het waren aanzienlijk grote stapels met briefjes van 50 en 20, 10. Ik weet niet waar het geld vandaan kwam!

Ik was met mijn zoontje in de stad. Mijn moeder was er niet bij, maar toch zag ik haar en ze zei tegen mij “je hebt het altijd over geld vinden om je familie te helpen, maar eerst jezelf en je kinderen”

Iemand een idee?
Alvast bedankt.

Groetjes Empress
dit is een schone droom.. je hebt minder goede tijden .. maar wanneer het je ook goed gaat denk aan jezelf en later. je toekomst. is een droom dat wilt zeggen... soms moet je ook aan jezelf denken... je kent mindere tijden... maar wanneer het je goed gaat  gooi het niet over de balk  of aan vrienden... denk ook aan jezelf..je kinderen.....en je toekomst.
*

Uitgelogd Empress

Re: Droom over geld
« Reactie #2 Gepost op: 27 november 2018, 11:08 »
dit is een schone droom.. je hebt minder goede tijden .. maar wanneer het je ook goed gaat denk aan jezelf en later. je toekomst. is een droom dat wilt zeggen... soms moet je ook aan jezelf denken... je kent mindere tijden... maar wanneer het je goed gaat  gooi het niet over de balk  of aan vrienden... denk ook aan jezelf..je kinderen.....en je toekomst.

Odi,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik zal hier op letten!

Groetjes Empress

Gerelateerde onderwerpen

a01
Droom dat ik geld krijg .steeds dezelfde droom???

Gestart door sabie

7 reactie(s)
3207 x bekeken
Laatste bericht
29 juni 2013, 13:37
door sabie
xx
Geld geld, Die Euroooooosssssssssss wat doen ze met jou

Gestart door Loverboy

0 reactie(s)
1010 x bekeken
Laatste bericht