Droom over ex vriendin | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over ex vriendin

• 3 reactie(s)
  • 1123 x bekeken
  • 3 reactie(s)
  • 1123 x bekeken
Droom over ex vriendin
« Gepost op: 27 februari 2017, 15:03 »
Ik droom over mijn ex vriendin. Ik kom mijn ex vriendin tegen op de bushalte in waar ik vroeger met haar samen woonde. We stappen beiden de bus in. We praten met elkaar alleen en krijg een uitnodiging om bij haar langs te komen.

Vervolgens is er ook een blonde dame. Ik weet niet wie zij is. Ik ga bij me ex langs en klopt bij haar aan en lijkt alsof er een feestje is. Omdat er meerdere mensen zijn maar geen van die mensen ken ik. Kort nadat ik binnen ben ga ik zitten komt die zelfde blonde vrouw binnen lopen en gaat vervolgens zitten en groet niet. zit te smoezen met een andere dame en ze kijken me aan zegt vervolgens iets over mijn haar. Het leek erop alsof ze belachelijk wilde maken. Dus ik zeg ga je zitten smoezen of ga je ook nog groeten.

Kort erna zeg ik tegen een jongen/man dat ik er weer vandoor ga. Hij vraagt waarom en ik vertel dat ik geen stennis wil maken omdat ik nog steeds van mijn ex vriendin houd en ga vervolgens weg. ik sta bij het busstation te wachten en kom ik die zelfde blonde dame weer tegen. Ze kijkt weer naar me en begint weer over mijn haar.
Ik wacht niet meer op de bus en begin te lopen.

mijn ex vriendin nodigt mij weer uit en ik vertel haar dat ik de volgende keer mijn zoon meeneem. We komen aan bij mijn ex de deur staat open op een kier. Ik klop aan ze opent en we gaan naar binnen en maakt kennis met mijn zoon.

Advertentie
Advertentie

Re: Droom over ex vriendin
« Reactie #1 Gepost op: 06 maart 2017, 15:59 »
Odi,

Heb je behoefte om terug bij je ex te gaan?
Of heeft je ex behoefte om terug te komen bij jou?

Mijn visie:
In de droom geeft wel een opening in die richting.

Die blonde vrouw is een bigi sma van jou, maar je kent haar niet.(lees Ik weet niet wie zij is).

Maar ze loopt met je mee (lees ik binnen ben ga ik zitten komt die zelfde blonde vrouw binnen lopen)

Die bigi sma trekt jouw aandacht. (zit te smoezen met een andere dame)

Je moet aandacht besteden aan je geestelijk kracht (lees zegt vervolgens iets over mijn haar)

Deels heeft ze jouw aandacht, en je hebt behoefte om te weten wie zij is. (lees Dus ik zeg ga je zitten smoezen of ga je ook nog groeten.)

In de plaats dat je de confrontatie op dat gebied aan gaat, gaat jouw prioriteit naar wat anders.
Met confrontatie bedoel ik dat je geestelijk gaat ontdekken wie je bent maar ligt jouw prioriteit niet daar. Lees(Kort erna zeg ik tegen een jongen/man dat ik er weer vandoor ga. Hij vraagt waarom en ik vertel dat ik geen stennis wil maken omdat ik nog steeds van mijn ex vriendin houd en ga vervolgens weg)

Je negeert de boodschap die jouw bigi sma voor je heeft, en je gaat het uit de weg. (lees Ik sta bij het busstation te wachten en kom ik die zelfde blonde dame weer tegen. Ze kijkt weer naar me en begint weer over mijn haar.
Ik wacht niet meer op de bus en begin te lopen.)

Kort samengevat jouw focus is op andere dingen dan op jouw geestelijke ontwikkeling
.

« Reactie #2 Gepost op: 09 maart 2017, 16:34 »
Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Alleen het stukje gesstelijke verrijking of ontwikkeling. Ik begrijp niet zo goed wat dat exact inhoud.
Betekent het dat ik mogelijk het een of ander moet of nog moet doen?
« Reactie #3 Gepost op: 09 maart 2017, 17:06 »
Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Alleen het stukje gesstelijke verrijking of ontwikkeling. Ik begrijp niet zo goed wat dat exact inhoud.
Dat is wat je droom ook aangeeft, je weet niet wat het inhoudt.
Het feit dat je op Culturu.com zit, betekend wel dat je weet dat er bepaalde dingen zijn.

Met geestelijke ontwikkeling bedoel ik erachter komen wie jij geestelijk bent.
Dat is een proces tussen jouw bigi sma's en jij.
Er achter komen wie jouw bigi sma's zijn.
Hoe communiceren ze met jou, wat is het geestelijke pad die je moet doorlopen.

Ja zeker dat heb ik ook aangeven in mijn visie.
Het feit dat die vrouw over jouw haren begint, geeft aan dat er geestelijk het een en ander moet gebeuren.

« Laatst bewerkt op: 09 maart 2017, 17:09 door Lovely D »

Gerelateerde onderwerpen

vink
Droom over ex-vriendin en vriendin van huidige partner.

Gestart door Stanley

2 reactie(s)
1102 x bekeken
Laatste bericht
04 februari 2016, 15:31
door Stanley
xx
Droom over vriendin

Gestart door Nette

2 reactie(s)
304 x bekeken
Laatste bericht