droom over ex-partner die meermaals in dromen voorkomt. | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

droom over ex-partner die meermaals in dromen voorkomt.

• 0 reactie(s)
  • 339 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 339 x bekeken
*

DjaDjaUma

droom over ex-partner die meermaals in dromen voorkomt.
« Gepost op: 08 mei 2018, 10:48 »
Ik heb een droom gehad over mijn ex -partner (waarmee ik al 4 jaar gebroken heb) hij stond voor mijn woning geheel naakt. Hij stond op een  ijzeren rooster( geen keukengerei maar rooster die je vaak voor een gebouw ziet liggen waar je overheen loopt) die helemaal bedekt was met herfstbladeren.  Ik  keek naar hem vanachter mijn raam en was helemaal niet gediend om hem voor  mijn deur te hebben en hem zo te zien. Hij schreeuwde allerlei onzin dingen en vroeg of ik de goede tijd met hem nog kon herinneren en hoe wij de liefde bedreven. Natuurlijk wist ik dat nog wel maar ik hou mij daar niet mee bezig. Gedane zaken zijn gedane zaken.
Toen hij bemerkte dat ik geen aanstalte nam om naar hem toe te komen, haalde hij opeens mijn zoon tevoorschijn. Althans iets wat zich voordeed als mijn zoon, want mijn zoon is al 16 jaar en hij kwam met een 6 jarige versie vanmijn zoon op de proppen. Dus mijn systeem reageerde daarna helemaal niet meer goed op hem, en ik draaide mij om om hem daar te laten waar hij stond en niet meer naar hem om te kijken. Hij bleef daar staan en schreeuwde over sms en telefooncontact, dathij mij niet te pakken kreeg..en warom niet. Daarna werd ik wakker.

Heeft iemand enig idee waarom hij zich zo profileert in mijn droom?, vaak naakt en de laatste tijd ook met vieze lichaamsdelen.
Het vervelende is dat hij vaker opeens in mijn dromen verschijnt de laatste tijd en hij aandacht van mij wilt en zoekt en liefde wilt doen oplaaien. En ik poeier hem telkens af want ik ben helemaal niet van hem gediend en wil niks met hem te maken hebben. De relatie is al 4 a 4,5jaar geleden verbroken daarna is iedereen verder gegaan met zijn leven zonder nog contact met elkaar te hebben. Wij zien elkaar ook niet noch hebben we gezamenlijke vrienden, omdat ik alles en iedereen van zijn kant verwijderd heb.
Hoe kan dit dan gebeuren?

Graag hoor ik jullie bevindingen hierover.
Alvast bedankt.

Dja Dja Uma

Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
Dromen over partner die je een sieraad geeft

Gestart door Cherr390

0 reactie(s)
492 x bekeken
Laatste bericht
22 augustus 2016, 07:22
door Cherr390
vink
Droom over dochters van ex-partner die hulp vragen

Gestart door Dja Dja Uma

2 reactie(s)
858 x bekeken
Laatste bericht
01 augustus 2016, 12:01
door Lovely D
xx
droom; partner die mij oraal bevredigde terwijl ik aan het menstrueren ben

Gestart door modelletje

0 reactie(s)
879 x bekeken
Laatste bericht
23 juni 2015, 09:29
door modelletje
xx
Obia voorkomt dat zijn asi doodging bij botsing!

Gestart door fajalobi

0 reactie(s)
1189 x bekeken
Laatste bericht
05 mei 2009, 12:34
door fajalobi
xx
Dromen over partner

Gestart door Vera

1 reactie(s)
86 x bekeken
Laatste bericht