Droom over even gele slang | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over even gele slang

• 4 reactie(s)
  • 1775 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 1775 x bekeken
Droom over even gele slang
« Gepost op: 17 mei 2012, 22:39 »
 Ik droomde dat ik in het huis van mijn ouders zat en er kwam steeds een slang op me af. Er ging steeds een bel rinkelen voordat de slang op me afkwam. In het begin kon ik hem afwijken, maar daarna had hij me twee keer gebeten. En toen werd ik wakker. Kan iemand mij helpen?     Gr. gudu oema

Advertentie
Advertentie

*

Offline love-ly

• so so lobi
  • 8296
  • Just me
    • Bekijk profiel
Re: Droom over even gele slang
« Reactie #1 Gepost op: 18 mei 2012, 10:01 »
Ik droomde dat ik in het huis van mijn ouders zat en er kwam steeds een slang op me af. Er ging steeds een bel rinkelen voordat de slang op me afkwam. In het begin kon ik hem afwijken, maar daarna had hij me twee keer gebeten. En toen werd ik wakker. Kan iemand mij helpen?     Gr. gudu oema

Odi Gudu oema,

Deze droom heeft met jezelf en een komfo van jou te maken.. ik heb het idee dat het met fodu te maken heeft.
Aisa fodu roep je namelijk op met een bel.
Het feit dat hij je gebeten heeft is een manier van hem om jou aandacht te vragen.
Bid en onderzoek wat hij precies wilt.

Love-ly
It's a Love-ly thing
*

Angeli

« Reactie #2 Gepost op: 15 november 2018, 00:54 »
Hallo ik droomde, een paar dagen geleden dat bij me schoonmoeder in huis zat met me zoontje en schoonfamilie en daar een gele slang in t huis was?  Ik wil graag weten of t slecht is of wat?
*

me tjotjo

« Reactie #3 Gepost op: 15 november 2018, 02:32 »
Hallo ik droomde, een paar dagen geleden dat bij me schoonmoeder in huis zat met me zoontje en schoonfamilie en daar een gele slang in t huis was?  Ik wil graag weten of t slecht is of wat?
schoonfamilie met een slang. lijkt op een verhaal . haha. van bakru tori. maar het kan van alles zijn. goed of slecht. is wat de slang doet. en hopelijk is je man lief voor jou
*

Angeli

« Reactie #4 Gepost op: 15 november 2018, 17:39 »
Bedankt voor de reactie. Maar ik en me vriend hebben geen relatie keer zijn uit elkaar ik heb nog wel contact en met zijn familie vanwege ons kind. Maar in mijn droom deernde slang niks hij zat in en glazen bak maar wat ik raar vond was dat de mensen om me heen zijn familie heel gevoelloos deden in mijn droom
Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

vink
Droom over groene gele slang

Gestart door Marina

2 reactie(s)
1548 x bekeken
Laatste bericht
27 maart 2016, 20:13
door Marina
xx