Droom over een luku | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over een luku

• 4 reactie(s)
  • 90 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 90 x bekeken
Droom over een luku
« Gepost op: 15 oktober 2018, 23:51 »
Goedeavond, ik droomde dat ik samen met mijn schoonzus naar een oude man, klein van stuk ben geweest voor een luku. Er waren mensen voor mij geweest en waren vertrokken. Ik was dus de laatste. Toen ik aan de beurt was liep mijn schoonzus weg en liet mij alleen. De man gaf mij 2 kleine stokjes in de hand in de vorm van een y, die in tussen duim en wijsvinger moest vasthouden. Toen zei hij in t Surinaams: pak een stoel en kom zitten, want tori de die taki. Toen zei hij: ding tai a kromanti. Ik kreeg meteen het gevoel alsof ik vleugels had en wilde vliegen. Ik werd wakker van een luid geluid die ik maakte toen ik het gevoel had alsof ik willen vliegen. Ik vraag uitleg omtrent deze droom. Vast mijn dank

Advertentie
Advertentie

Blanke vrouw.
« Reactie #1 Gepost op: 16 oktober 2018, 00:20 »
Goedeavond. Ik droomde dat ik bij een blanke vrouw werkte. Ze zei dat ze mensen op bezoek zou krijgen. Dus moest ik de vloer die behoorlijk vies was schoonmaken. De huiskamer was net klaar of ze deed de deur open voor de gasten. Er kwamen een paar mensen binnen. Ik probeerde de open kamer aangrensend aan de huiskamer zo snel mogelijk schoon te maken. De vrouw des huizes ging met een strak gezicht alsof ze in trans was achter een naaimachine zitten en begon iets te stikken. Ik Kon niet zien wat, maar ik neem aan dat ze kleding te stikte T enige dat ik hoorde was het intense geluid van de naaimachine. Voor de rest werd er niet gesproken. Toen werd ik wakker. Ik ben zo benieuwd of deze droom ook een boodschap is. Graag uw visie hierover. Alvast mijn dank

*

een vriend

Re: Droom over een luku
« Reactie #2 Gepost op: 16 oktober 2018, 02:45 »
Goedeavond, ik droomde dat ik samen met mijn schoonzus naar een oude man, klein van stuk ben geweest voor een luku. Er waren mensen voor mij geweest en waren vertrokken. Ik was dus de laatste. Toen ik aan de beurt was liep mijn schoonzus weg en liet mij alleen. De man gaf mij 2 kleine stokjes in de hand in de vorm van een y, die in tussen duim en wijsvinger moest vasthouden. Toen zei hij in t Surinaams: pak een stoel en kom zitten, want tori de die taki. Toen zei hij: ding tai a kromanti. Ik kreeg meteen het gevoel alsof ik vleugels had en wilde vliegen. Ik werd wakker van een luid geluid die ik maakte toen ik het gevoel had alsof ik willen vliegen. Ik vraag uitleg omtrent deze droom. Vast mijn dank
kijk soms kan men een boodschap krijgen. een boodschap dat al duidelijk genoeg is om de weten dat jij je niet vrij kan bewegen als het op kromanti vlak komt. met andere woorden geeft hij aan dat deze kromanti op je is maar niet in staat is dat te doen omdat er ergens iets niet in de haak zit en dat eist onderzoek of te wel  de kromanti moet goed gezet worden.   je maakt schoon. de vrouw word boos. en je doet zo je best. die blanke vrouw . kijk je droomt goed duidelijk. dat wat je ook doet je hebt stank voor dank gekregen. is duidelijk dat jij dit niet meer neemt en zegt. a kaba. Kitty Koti  kaba. ga ervoor en regel jezelf goed. zodat jij dat wat je bezit optimaal mag en kan gebruiken in jou voordeel.
Re: Droom over een luku
« Reactie #3 Gepost op: 17 oktober 2018, 22:46 »
Bedankt voor uw uitleg. Ik neem het zeer ter harte
kijk soms kan men een boodschap krijgen. een boodschap dat al duidelijk genoeg is om de weten dat jij je niet vrij kan bewegen als het op kromanti vlak komt. met andere woorden geeft hij aan dat deze kromanti op je is maar niet in staat is dat te doen omdat er ergens iets niet in de haak zit en dat eist onderzoek of te wel  de kromanti moet goed gezet worden.   je maakt schoon. de vrouw word boos. en je doet zo je best. die blanke vrouw . kijk je droomt goed duidelijk. dat wat je ook doet je hebt stank voor dank gekregen. is duidelijk dat jij dit niet meer neemt en zegt. a kaba. Kitty Koti  kaba. ga ervoor en regel jezelf goed. zodat jij dat wat je bezit optimaal mag en kan gebruiken in jou voordeel.
Re:mijn over leden grootvader.
« Reactie #4 Gepost op: 17 oktober 2018, 23:17 »
Mijn grootvader is nu al 38 jaar geleden overleden. Ik droom sporadisch met hem. Maar nu droomde ik dat er op het erf van mijn ouderlijk perceel achter hun woonhuis een huisje stond, die mijn grootvader had gebouwd. Het was meer een afdaki, zoals het in het Surinaams wordt genoemd. Het was een regenachtige dag toen ik bij mijn ouders aankwam. Het perceel was nat en modderig. Ik ging het huisje binnen en zag mijn nichtje in t huisje liggen. Ik vroeg haar waarom ze in het huisje ligt op een plank dat een bed moest voorstellen, terwijl het pijpenstelen regent en t dak van het huisje overal lekte. Ze zei dat ze op mijn grootvader wachtte. Haar zusje was ook in t huisje. Ik nam ze mee naar binnen in mijn ouderlijk huis en zei, kijk hier lig je droog en wacht dan hier op opa. Terwijl ik op de bank ging zitten en naar haar keek. Er was iets met haar aan de hand die ik niet kan plaatsen. Alsof ze niet zichzelf was. Ik kon mijn grootvader niet zien maar ik voelde wel zijn aanwezigheid.
Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
Een luku in me droom

Gestart door safiera

0 reactie(s)
488 x bekeken
Laatste bericht
27 september 2016, 10:06
door safiera
xx
Droom over Indianen en een luku.

Gestart door Beata

11 reactie(s)
6666 x bekeken
Laatste bericht
29 april 2012, 21:48
door Prodo misie
xx
Vreemde droom over een kot'luku

Gestart door Luangu Masra

6 reactie(s)
2436 x bekeken
Laatste bericht
10 januari 2010, 20:23
door Luangu Masra
xx
droom over een luku...en mijn wijlen moeder.

Gestart door angel girl

1 reactie(s)
1183 x bekeken
Laatste bericht
21 juli 2014, 18:01
door Prodo misie
xx
droom over een kot luku spiegel en vervolgens me organen zag

Gestart door Dya-Dya

2 reactie(s)
1304 x bekeken
Laatste bericht