Droom over een hond | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over een hond

• 2 reactie(s)
  • 1873 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 1873 x bekeken
*

pascal

Droom over een hond
« Gepost op: 14 november 2008, 12:19 »
Hallo obiaman mijn vriendin heeft het volgende gedroomd en ik wil graag weten of u mij zou kunnen vertellen wat dit
betekent..

Ik had dus gedroomd dat ik ergens kwam een soort van plek die open was...een soort dak ofzo en ik wist dat ik daar altijd mocht komen en daar was een grote zwarte hond, heel groot en dik maar die was dus heel lief en ik ging eerst altijd met die hond knuffelen maar toen opeens kwam ik daar en toen ging de hond me aanvallen en blaffen naar me...maar er waren dan opeens daar mensen en ik kon niet zien wie en die hielden dan de hond tegen...volgens mij waren het 2 mensen..
ik vroeg aan de hond waarom ie zo deed en toen zei iemand dat ik daar niet meer welkom was en dat de hond daarom zo deed...maar ik kwam weer en hij weer blaffen en die mensen hielden hem weer bij me vandaan...

Advertentie
Advertentie

*

Offline Obiaman

• 1137
    • Bekijk profiel
Re: Droom over een hond
« Reactie #1 Gepost op: 28 november 2008, 16:44 »
odi

Zoals je zelf zegt, je kwam er graag, maar sinds kort ben je niet meer welkom.

Inderdaad kan het zijn dat je ergens kwam, het naar de zin had en waar de gesprekken misschien gewoon open en eerlijk waren, maar nu je droomt dat je ergens komt waar een hond de wacht houd en deze je niet meer wenst zal je toch moeten nagaan bij jezelf.

Waar kwam ik graag, hoe waren deze mensen tegen over mij en hoe zijn ze nu.
Zijn er dingen die zich nu voordoen zoals jaloezie op jou cq jullie.

Het zou best met jaloezie te maken kunnen hebben, zodat je weet hoe met bepaalde mensen om te gaan. Wees alert en weet niet ala pier tiefie na lafoe.(niet wanneer er gelachen met je wordt is het echt lachen)

Odi nanga brasa,Obiaman.
*

pascal

Re: Droom over een hond
« Reactie #2 Gepost op: 01 december 2008, 09:09 »
odi obiaman

bedankt voor uw uitleg en u heeft gelijk er heerst veel jaloezie in onze omgeving en ook in het verleden.. op dit moment gaan we alleen om met een kleine groep om zo snel te kunnen zien uit welke hoek dit komt.