Droom over een grote aanrijding | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over een grote aanrijding

• 1 reactie(s)
  • 110 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 110 x bekeken
*

Raiz

Droom over een grote aanrijding
« Gepost op: 10 september 2018, 13:20 »
Ik droomde dat ik in de auto was en een mevrouw reed naar ergens. Het leek alsof er ook een man in de auto was. Ik keek toen in me spiegel naar me puisten op me borst en toen ik weer opkeek zag ik dat ik aanrijding zou maken. Ik probeerde uit te wijken waardoor me auto op twee banden reed. Die andere voertuig had de andere kant van me auto helemaal vernietigd. Wat ik juist heel vreemd vond was toen ik naar me auto wilde kijken was ik drie auto's verwijderd vanwaar die aanrijding plaats vond. Ik liep toen naar de plek samen met die mevrouw die ik reed en zag dat alle ruiten van me Alion (auto) gebroken waren. Maar toen ik daar aankwam dus face2face zag ik dat me Noah(auto) schandelig vernietigd was. Er kwamen toen 2 lichtkleurige jongens/heren en zeiden toen aan mij van "mi bar joe dat oming langa joe moes seri ding wagi, loekoe noow"
Kan iemand me helpen. Wat betekent het??

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Droom over een grote aanrijding
« Reactie #1 Gepost op: 11 september 2018, 06:32 »
Ik droomde dat ik in de auto was en een mevrouw reed naar ergens. Het leek alsof er ook een man in de auto was. Ik keek toen in me spiegel naar me puisten op me borst en toen ik weer opkeek zag ik dat ik aanrijding zou maken. Ik probeerde uit te wijken waardoor me auto op twee banden reed. Die andere voertuig had de andere kant van me auto helemaal vernietigd. Wat ik juist heel vreemd vond was toen ik naar me auto wilde kijken was ik drie auto's verwijderd vanwaar die aanrijding plaats vond. Ik liep toen naar de plek samen met die mevrouw die ik reed en zag dat alle ruiten van me Alion (auto) gebroken waren. Maar toen ik daar aankwam dus face2face zag ik dat me Noah(auto) schandelig vernietigd was. Er kwamen toen 2 lichtkleurige jongens/heren en zeiden toen aan mij van "mi bar joe dat oming langa joe moes seri ding wagi, loekoe noow"
Kan iemand me helpen. Wat betekent het??
heel duidelijk. je krijgt een waarschuwing. iets geeft in het Surinaamse taal aan dat jou meerdere keren is ge zegt wat te doen.  sowieso moet er een tien lasi pal plaats vinden.  maar duidelijker kan het niet zijn.  je word goed beschermd maar je zal toch stappen moeten onder nemen.  ga een luku doen. want duidelijker kan je het niet krijgen. puisten op je lichaam.dwaling ongeluk .. je wordt geholpen .. de schade valt mee.. maar voorkom erger.. en kijk verder.. er is meer tussen hemel en aarde.. dat stukje Surinaamse taal zegt jou heel veel.. kan jaloezie op je auto zitten.. mooi maar je puisten..  zegt iets.. ga maar bij een wintiman en laat hij je hellen erger te voorkomen.. maar gelukkig ben je goed beschermd..  wat erger had kunnen zijn als je geen kunst had kunnen doen 2 banden rijden.  je kracht.. maar toch  de waarschuwing staat .. mi bar joe dat oming langa joe moes seri ding wagi, loekoe noow"

Gerelateerde onderwerpen

xx
Droom over een grote tros gele bananen en een grote lap gele stof

Gestart door babygirl252

2 reactie(s)
2554 x bekeken
Laatste bericht
12 oktober 2009, 09:07
door babygirl252
xx
Een belg en een Nederlander maken een aanrijding.

Gestart door Loverboy

0 reactie(s)
1113 x bekeken
Laatste bericht
30 september 2010, 11:41
door Loverboy
xx
Droom over een Grote Munt

Gestart door mariska

1 reactie(s)
1444 x bekeken
Laatste bericht
24 maart 2010, 23:33
door Dya-Dya
xx
Droom over een grote kaaiman

Gestart door Lady M

0 reactie(s)
164 x bekeken
Laatste bericht
06 juli 2018, 19:25
door Lady M
xx
Een droom over een Grote harige reus(2008)

Gestart door djamoe

0 reactie(s)
910 x bekeken
Laatste bericht
18 januari 2009, 15:56
door djamoe