Droom over douchen | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over douchen

• 7 reactie(s)
  • 517 x bekeken
  • 7 reactie(s)
  • 517 x bekeken
*

Mixedprincess

Droom over douchen
« Gepost op: 05 mei 2018, 16:03 »
Hallo iedereen,
Ik drroomde dat ik wou douchen, maar ik zag een camera. Ik bedekte  mezelf op een manier dat mijn naakte lichaam niet in beeld was en ging douchen. In mijn droom was het een witte vieze oude man die me aan het bespieden was. Wie kan mij deze droom uitleggen?

Advertentie
Advertentie

*

Een vriend

Re: Droom over douchen
« Reactie #1 Gepost op: 08 mei 2018, 06:57 »
Je bent bezig jou te douchen. Wassen  schoonmaken. ..dat is positief.. maar ergens is er een camera.. iets wat jou privé in het openbaar wilt brengen. Iets wat je moet beschermen tegen de media of dergelijks dat jou privé niet naast buiten komt. Je bent bezig iets te doen wat van jou is maar er zijn anderen die iets van je willen. Beschermd jezelf goed. Geef niets prijs wat tegen je zin in.  Op winti cultuur is het iemand doelt in je tori en beschermd jezelf goed   ga recessie nemen dat je sterker bent dat ze je niet meer kunnen zien  tapu.
*

Een vriend

« Reactie #2 Gepost op: 08 mei 2018, 07:00 »
Hallo iedereen,
Ik drroomde dat ik wou douchen, maar ik zag een camera. Ik bedekte  mezelf op een manier dat mijn naakte lichaam niet in beeld was en ging douchen. In mijn droom was het een witte vieze oude man die me aan het bespieden was. Wie kan mij deze droom uitleggen?
recessie is wasi
*

Mixedprincess

« Reactie #3 Gepost op: 09 mei 2018, 03:05 »
Heel erg bedankt voor je  uitleg. Het klopt ik ben druk bezig geweest met mezelf ik ben pas gebaad om vrij te zijn van alle takroe en heb mezelf versterkt. Er zijn een aantal mensen die mijn leven zuur proberen te maken.  Ik heb gedaan wat ik moest doen, maar zat nog te twijfelen of ik niet een tapu moest nemen. Maar ik denk dat mijn gevoel dus klopte. Heel erg bedankt!!
*

banja

« Reactie #4 Gepost op: 09 mei 2018, 22:03 »
Heel erg bedankt voor je  uitleg. Het klopt ik ben druk bezig geweest met mezelf ik ben pas gebaad om vrij te zijn van alle takroe en heb mezelf versterkt. Er zijn een aantal mensen die mijn leven zuur proberen te maken.  Ik heb gedaan wat ik moest doen, maar zat nog te twijfelen of ik niet een tapu moest nemen. Maar ik denk dat mijn gevoel dus klopte. Heel erg bedankt!!

Je bent nog niet klaar, want anders zou hij je nooit bespieden.
Check het anders nog even.
Advertentie
Advertentie

*

Een vriend

« Reactie #5 Gepost op: 10 mei 2018, 04:54 »
Je bent nog niet klaar, want anders zou hij je nooit bespieden.
Check het anders nog even.
het is normaal dat iemand bespied kan worden
 zelf de sterkste duman kan bespied worden. niemand is volmaakt. op zn Surinaams zeggen we man de moro mang... dus bespieden is nog lang niet zo erg dan dat iets je raakt.. niemand wilt bespied worden  daarom zet je alles op alles om het je vijanden zo moeilijk mogelijk te maken. dus wat baja zegt je bent nog niet klaar.... wij allemaal zijn ergens nooit klaar.. want ook jij zal volgend jaar weer jezelf weer een krachtige wassi laten geven .. wij allemaal moeten aan.prefentie doen. onderhoud..tapu enz.
 het kan geen kwaad zo een draaibala in huis te hebben
Dus zoals ik het geleerd heb van mijn ouderen
.
onderhoud is iets wat we moeten blijven doen

Oei nanga brada...

een vriend
*

Een vriend

« Reactie #6 Gepost op: 10 mei 2018, 04:57 »
het is normaal dat iemand bespied kan worden
 zelf de sterkste duman kan bespied worden. niemand is volmaakt. op zn Surinaams zeggen we man de moro mang... dus bespieden is nog lang niet zo erg dan dat iets je raakt.. niemand wilt bespied worden  daarom zet je alles op alles om het je vijanden zo moeilijk mogelijk te maken. dus wat baja zegt je bent nog niet klaar.... wij allemaal zijn ergens nooit klaar.. want ook jij zal volgend jaar weer jezelf weer een krachtige wassi laten geven .. wij allemaal moeten aan.prefentie doen. onderhoud..tapu enz.
 het kan geen kwaad zo een draaibala in huis te hebben
Dus zoals ik het geleerd heb van mijn ouderen
.
onderhoud is iets wat we moeten blijven doen

Oei nanga brada...

een vriend
ODI NANGA BRASA

Een Vriend
*

Mixedprincess

« Reactie #7 Gepost op: 14 mei 2018, 02:57 »
Jullie hebben gelijk hoor. Ik ben inderdaad nog niet klaar... Ik moet nog een paar kleine dingetjes doen ter versterking.

Gerelateerde onderwerpen

xx
droom over douchen

Gestart door laga

3 reactie(s)
2054 x bekeken
Laatste bericht
21 juli 2014, 18:23
door Prodo misie
xx
Droom over douchen en tandenwassen

Gestart door sabie