Droom over dode vissen | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over dode vissen

• 8 reactie(s)
  • 3692 x bekeken
  • 8 reactie(s)
  • 3692 x bekeken
*

dynamite

Droom over dode vissen
« Gepost op: 04 september 2011, 22:34 »
Ik heb gedroomd dat ik een parkiet in mijn handen had en die begon toen op te zwellen. Terwijl ik aan het lopen ben was er een dode parkiet op de grond zonder veren (hij leek toen net als een pasgeboren vogel alleen was hij al volwassen). De parkiet die in mijn handen was probeerde los te komen om naar de dode parkiet te gaan. Toen hij op de grond was rolde hij de dode parkiet naar voren. Toen ik bij mijn huis was (niet mijn echte huis want in mijn droom was de huis anders) zag ik allemaal dode vissen en ze lagen allemaal zo gesorteerd alsof het op een pad leek richting mijn huis, de vissen waren ook binnen in de hal.  :arf:
Graag zou ik wel willen weten wat zo'n droom precies betekent. (ik weet trouwens wel dat vissen zwangerschap betekent maar dode ??????????)

Advertentie
Advertentie

*

vishnu

Re: Droom over dode vissen
« Reactie #1 Gepost op: 04 september 2011, 23:54 »
 Dode vis wat jij zag, dat er binnenkort een eind komt aan een bepaalde financiele situatie, heb je het goed dan moet je nu op je eld passen, heb je het zwaar dan breken betere tijden aan. Oker Parkiet staat als de Kromantie wintie.
Ook beteken doode vissen een zwangerschap dat niet goed gaat aflopen,klopt als de bus.

Gr Vishnu
*

Soraja

« Reactie #2 Gepost op: 01 december 2017, 12:18 »
Ik ben 5 weken zwanger ..en ik voel me happy en mij oma weet het allang ondanks ik niets aan niemand gezegd hb behalve me vriend.. Ze adviseerd mij om abortus teplegn.. Want ze droomd over halve gesneden vissn... Ik ben zo Bang. En weet geen raad wat k moet doen... Some advise??
*

@jongemoeder

« Reactie #3 Gepost op: 01 december 2017, 15:09 »
Ik ben 5 weken zwanger ..en ik voel me happy en mij oma weet het allang ondanks ik niets aan niemand gezegd hb behalve me vriend.. Ze adviseerd mij om abortus teplegn.. Want ze droomd over halve gesneden vissn... Ik ben zo Bang. En weet geen raad wat k moet doen... Some advise??

Dus omdat je oma droomt over halve gesneden vissen, overweeg je een abortus?
Zo te lezen ben je nog erg jong, anders zou je je oma niet zo geloven. Dat zij droomt over vissen heeft niks met jouw zwangerschap te maken, meissie.  Ga lekker naar de verloskundige, geniet van je zwangerschap, laat je niet gek maken.

Dat ze van je zwangerschap weet kan komen door iets geheel anders meer zeg ik niet.
*

Sashami

« Reactie #4 Gepost op: 29 september 2018, 02:22 »
Ik hd gdroomd ovr mijn werkplek die werd afgebroken n werd enige tyd wir opgebouwd. Evn later zag ik een visverkoper n toen was ik uitgeglede over d schoongmaakte vissen hun ingewanden. D visverkoper zei tege m dat ik d dode vissen (d visse waren dus niet meer t gbruiken) mocht nemen n heb dat ook gdaan. Wat betekent mijn droom?
Advertentie
Advertentie

*

een vriend

« Reactie #5 Gepost op: 29 september 2018, 06:03 »
Ik hd gdroomd ovr mijn werkplek die werd afgebroken n werd enige tyd wir opgebouwd. Evn later zag ik een visverkoper n toen was ik uitgeglede over d schoongmaakte vissen hun ingewanden. D visverkoper zei tege m dat ik d dode vissen (d visse waren dus niet meer t gbruiken) mocht nemen n heb dat ook gdaan. Wat betekent mijn droom?
hoi.. je droom is duidelijk.. ken je het verhaal   7 vette jaren,en 7 magere jaren.  of andersom. slechte tijden.. goede tijden.. het zou kunnen zijn dat je in een moeilijke tijd zit. maar je komt eruit. je kent misschien pieken en dalen.. maar je zal pieken..  na regen komt zonneschijn.. je werkplek maak het je eigen... soms heb je het minder leuk( tijden)maar je bouwt het weer op. .
*

Sashami

« Reactie #6 Gepost op: 29 september 2018, 15:54 »
Wat betekent het als ik een nieuw huis bouw in mijn dromen?
*

malatia

« Reactie #7 Gepost op: 30 september 2018, 06:22 »
Wat betekent het als ik een nieuw huis bouw in mijn dromen?
vroeger werd vaak gezegd dat het negatief is. als je bouwt. kerkhof bouwt men aan een nieuw huis.
*

Sashami

« Reactie #8 Gepost op: 07 oktober 2018, 23:05 »
Hmm dus geen goed geluid...

Gerelateerde onderwerpen

xx
Droom vissen

Gestart door empress83

4 reactie(s)
803 x bekeken
Laatste bericht