Droom over dat ik met vrienden weg was en telefoonscherm kapot | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over dat ik met vrienden weg was en telefoonscherm kapot

• 0 reactie(s)
  • 636 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 636 x bekeken
Odi allemaal,

Droom 1
Vannacht droomde ik dat ik met een vriendin, haar kinderen, kleinkinderen en 2 collega`s  we zaten op de camping. Plotseling kwamen er honden aangerend. Iedereen probeerde op iets hoog te gaan staan. Ik stond samen met een man op een afgezaagde boomstronk. Toen die honden weg waren gingen we naar binnen. Er werd eten opgeschept en ik ging in een andere ruimte apart zitten. Mijn vriendin riep mij, want mijn vriend belde. Ik liep met die telefoon in mijn hand terug naar de plek waar ik zat. Ik zag dat mijn telefoonscherm helemaal stuk was. Na het gesprek liep ik naar de anderen toe en zei dat mijn telefoonscherm stuk is, maar niemand zal het gedaan hebben. En ook niemand zal zeggen wij dragen allemaal een tientje bij voor een nieuwe telefoonscherm. Mijn  vriendin was eten voor mij aan het opscheppen en haar zoon kwam aanlopen en pakte een stuk kip uit mijn bord. Ik zei er wat van, ik vond het niet kunnen. Plotseling zag ik 2 collega`s waarmee ik al 3 jaar niet meer samen werk.

Droom 2
Ik was op mijn werk de briefing zou beginnen, maar ik moest hoognodig naar toilet. Liet mijn tas daar achter. Het toilet was in een ruimte waar studenten college hadden. Toilet was bezet dus moest ik wachten. Ik menstrueerde zo hevig en had geen maandverband bij me en toiletpapier was op. Ik haalde mijn onderhemd weg en gebruikte dat als maandverband. Plotseling zie ik in de hoek achter de wc pot rollen toiletpapier. Ik kreeg hevige pijnen en ging in een kamer waar er een bed was. Gegeven ogenblik kwam de directeur kijken waar ik was. Ik moest mee naar een andere school. Daar ontmoette ik oud collega`s en twee collega`s waarmee ik nu samen werk. De directeur kwam met mijn portemonnee en ik had er 57, euro in en nu was er 34, euro in. Ik zag 3 meisjes en vroeg aan hun waarom ze mijn portemonnee niet voor mij hebben bewaard. Die ene zei dat die andere dat zou doen. Van die 3 meisje zijn 2 oude leerlingen geweest en die derde was voor mij onbekend. Mijn Surinaamse collega kwam met een etos plastic tas naar mij toe en daarin zat 20, euro en een bon van 1,95 van Chinese trekpleisters. Ik zei later tegen de directeur dat ik nu in totaal 54, euro terug heb en die 3, euro kwijt ben.
Mijn andere mannelijke collega en ik stonden even bij te praten.
Ik ontmoette een andere vrouwelijke collega die al met pensioen is en was heel erg blij om haar te zien.

Toen ik weg zou gaan ontmoette ik een oud collega die in werkelijkheid ook zwanger is en een andere collega die nu ook ziek is en een Javaanse dame die pas ontslagen is. Ze vroeg aan die zwangere collega of ze een baby bed en nog wat andere spullen wil hebben. Die zwangere collega vroeg haar of ze haar een paar uur per dag wil komen helpen tegen betaling.

Ik hoop graag een reactie op deze dromen mogen te ontvangen, alvast bedankt.

An

Advertentie
Advertentie