droom over blanke politieagenten en blanke mensen | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

droom over blanke politieagenten en blanke mensen

• 2 reactie(s)
  • 1510 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 1510 x bekeken
droom over blanke politieagenten en blanke mensen
« Gepost op: 10 oktober 2010, 12:10 »
Goeiemiddag

Ik droomde vandaag dat ik in de aula was van een school. Een blanke vrouw die leidinggevende is bij mij op een afdeling was overleden. In het echt heeft ze borstkanker. Ze kwam de aula binnen op een brancard. Een blanke man riep een paar politiemannen op paarden voor wapencontrole. Er kwamen blanke politieagenten op hele grote paarden de aula binnen.Daarna werd ik uitgenodigd door een blanke man om naar de bioscoop te gaan.

Ik werd achtervolgd door een klein oud vrouwtje. En ze bleef me maar volgen. Uiteindelijk rende ik het bos in met 2 andere mensen. Zag tijdens het rennen een kraai en riep tegen die andere 2 mensen dat een kraai de betekenis heeft van een jorka. We belandde met z'n drieeen in een boom en werden onzichtbaar.

Tijdens dat we in die boom waren kreeg een blanke jongen ruzie met z'n vriendin die toevallig een vriendin van me is. Die jongen en z'n vriendin gingen uit elkaar en hij kuste me. Inene zag ik me 2 nichten met kinderen en op een gegeven moment had ik ook een baby in me armen.

Kan iemand me het 1 en ander uitleggen?

Alvast bedankt

Advertentie
Advertentie

Re: droom over blanke politieagenten en blanke mensen
« Reactie #1 Gepost op: 17 oktober 2010, 19:16 »
Niemand??
Re: droom over blanke politieagenten en blanke mensen
« Reactie #2 Gepost op: 03 november 2010, 23:35 »
Niemand die het weet?