Droom over beneden buren die ik nooit eerder gezien gezien heb - Dromen | Topic - Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom over beneden buren die ik nooit eerder gezien gezien heb

• 0 reactie(s)
  • 555 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 555 x bekeken
Droom over beneden buren die ik nooit eerder gezien gezien heb
« Gepost op: 04 november 2016, 20:43 »
Beste droomuitleggers,

ik kwam een bekende Surinamer tegen en hij nodigde mij uit om naar zijn optreden te komen. Ik had andere dingen aan mijn hoofd, dus ging ik niet in op zijn voorstel. Hij groette een mevrouw en die mevrouw bleek mijn beneden buurvrouw te zijn. Ze woonde met haar zoon en nog 2 andere zusters in die woning die doorliep naar de volgende straat. Ik weet niet of ik daar binnen was en een Indiaanse man ontmoette met lang haar. Hij wilde mijn telefoonnummer en ik zei tegen hem dat ik hem het nummer niet kan geven, want mijn vriend gaat mij kwalijk nemen. Ik liep weg en dacht bij mezelf dat ik nooit een Indiaan als vriend zou willen.

Ik werd wakker om over 4 in de nacht en die droom hield me zo bezig.

Vorige week droomde ik ook dat ik met een vriend naar iemand ben geweest voor gebed. Ik zat op een stoel toen er een witte doek over mijn hoofd werd gedaan. Daarna kwam er een donkere man naakt, Ik vroeg me af wat ik daar ben gaan doen.

Wie zou mij a.u.b. kunnen vertellen wat deze brengen betekenen en alvast bedankt voor jullie reactie.

Mvg,
Pamoe

Advertentie
Advertentie