droom over 3 dames in surinaamse vrouwen kleding | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

droom over 3 dames in surinaamse vrouwen kleding

• 6 reactie(s)
  • 1755 x bekeken
  • 6 reactie(s)
  • 1755 x bekeken
droom over 3 dames in surinaamse vrouwen kleding
« Gepost op: 11 oktober 2016, 17:43 »
odi allemaal

ik droomde gister over 3 vrouwen die hele mooie Surinaamse kleding aan hadden heeft volgens mij koto en een van hun was een bekende maar droeg het voor de lol en 1 had het aan omdat ze winti kreeg en toen was er een lange plant en ze deedt iets geks met die plant en toen zakte het alsof het dood ging toen kwam die andere vrouw dus de derde vrouw en die deedt  ook iets met die plant en toen ging hij langzaam weer overeind staan (werdt het levend) ik vindt het wel een rare droom weet niet wat ik ervan moet denken

hoop dat iemand zijn haar visie kan geven op deze droom
dankjewel alvast !!

Advertentie
Advertentie

Re: droom over 3 dames in surinaamse vrouwen kleding
« Reactie #1 Gepost op: 11 oktober 2016, 17:51 »
en naa deze droom had ik gedroomd dat mn moeder vooor mij in de ochtend garnalen had gemaakt omdat ik het heeel graaag wilde eten en ik heb er ook al een tijdje heel erg zin in.
« Reactie #2 Gepost op: 13 oktober 2016, 21:51 »
betekent dit iets ?? graag als het iets betekend uw visie opgeven dankuu!
« Reactie #3 Gepost op: 14 oktober 2016, 09:41 »
Denk jij dat het iets betekend? Probeer eerst zelf te kijken wat jij eruit haalt. Want het is wel een boodschap voor jou. Dit is wat ik bedoelde met geef een man vis hij eet voor een dag, leer een man vissen en hij eet zijn leven lang. Je krijgt een visie op je dromen maar je leert niet zelf je dromen te ontcijferen.
« Reactie #4 Gepost op: 14 oktober 2016, 10:15 »
Odi,

Ik zeg dit om je te helpen. Ik zal niet altijd op CC zijn. Maar je boodschappen blijven komen. Daardoor wil ik leden leren om een visie te hebben. Al haal je niet alles eruit maar het feit dat je het probeert is een stap in jouw ontwikkeling.

Ik kon eerst ook geen dromen ontcijferen. Maar ik ben gaan proberen en het gaat me steeds beter af. Ik zelf weet niet wat alle dromen die ik krijg betekenen. Soms laat ik het kijk er op een andere moment naar. Ik praat met me bigisma's vraag ik wat willen jullie me duidelijk maken.  Want uiteindelijk is het communicatie tussen jou bigisma's en jij. Het is een proces. Een droom kan veel zeggen. Ik kan zelfs geheimen uit sommige dromen halen. Mensen met kwade bedoeling die kunnen ontcijferen kunnen dat ook. Daarom is het ook belangrijke met wie je dromen deelt.

Ik heb zelfs advies gehad van een winti om niet al mijn dromen met familie te delen. Want het zal voor jaloezie zorgen.

Dus dromen is een heel persoonlijk ding. Een voorbeeld je droomt over je buurman. En jij wordt wakker en gaat naar de buurman en vertel hem de droom. Buurman gaat zeggen ik weet niet hoor. Maar ondertussen weet buurman jouw droom wel te ontcijferen en blijkt dat buurman bezig is met jou. Zo maak je buurman slimmer met informatie die jij niet begrijpt. Als je wel je droom kan ontcijferen wist je dat voor buurman moet oppassen

Daarom is het zo belangrijk om het te leren. In het begin zal je moeite hebben maar in de loop der jaren zal het makkelijker worden.
Advertentie
Advertentie

« Reactie #5 Gepost op: 14 oktober 2016, 22:53 »
odi lovely D

ik probleem het soms om te denken wat het kan betekenen maar dan  weeet ik niet of het wel zoo waar is en daarom probeer ik het hier maar ik begrijp wel wat je bedoeld ik wil het ook leren dus ga ik vanaf nu op dromen dat ik denk dat belangrijk zijn een visie voor mezelf te geven dankjewel!
maar van dit droom begrijp ik het echt niet ik weet niet of het iets betekend ik hoop dat u me misschien wat kunt duidelijk maken en ik zal nu echt proberen om het zoveel mogelijk zelf te doen

dank uw wel nog!!
« Reactie #6 Gepost op: 29 oktober 2016, 00:04 »
Odi odi

Misschien kan het iets zijn met winti zou het niet weten misschien iemand met meer ervaring succes!