droom over 2 volle slordige huizen - Dromen | Topic - Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

droom over 2 volle slordige huizen

• 2 reactie(s)
  • 1529 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 1529 x bekeken
droom over 2 volle slordige huizen
« Gepost op: 17 augustus 2009, 20:20 »
Ik heb vannacht gedroomd weet niet meer precies alles van mijn droom maar ik doe mijn best.

Ik was op straat aan het lopen als het goed is met een vriend of vriendin ( weet niet meer precies welke van de twee)
En ik zou langs gaan bij die gene weet alleen niet als ik dat wel gedaan had. Maar tijdens het lopen kwam ik 2 creoolse vrouwen tegenmaar ze deden een beetje bruya ( het leek net als ze iets van plan waren of iets hadden gedaan ). En ze liepen dus mijn richting en hoorde ze praten meer fluisteren dat ze zo en zo naar toe moeten ik hoorde een politie bureau. Op een gegeven moment was er een agent en sprak deze vrouwen aan waar ze naar toe gingen. Die vrouwen begonnen te stotteren en zeiden tegen die agent we moeten naar het politie burau die straat en die agent antwwoorde julie zijn hier helemaal verkeerd, maar die vrouwen waren echt zo zenuwachtig en zeiden stotterend ok ok is goed we gaan wel naar die andere politie bureau en liepen de andere kant op. In mijn zelfde droom had ik van een vrouw 2 huizen gekregen 1 voor mij en 1 voor me moeder.
Het was een portiek woning en als ik het goed heb nr 135 en 137 me moeder en ik gingen die portiek in en 1 trap omhoog was nummer 135 en ik zei toen nog oo beter niet zoveel trappen, we maakte de deur open kwamen het huis binnen, en het huis was zo volll zo vies en zo een troep en ik zag kattenvoer ( ben in het echt bang voor katten ) en daarrna zag ik 2 of 3 van die kleine katjes en er moest nog 1 witte zijn maar die was nergens te bekennen. Omdat dat een 4 kamer woning was d8 ik dit huis is goed voor mijn moeder ik neem wel een wat kleinere woning maar het huis was zo viesss en vol alle kamers  die andere kamersss heb ik nooit gezien

Advertentie
Advertentie

*

Dya-Dya

Re: droom over 2 volle slordige huizen
« Reactie #1 Gepost op: 18 augustus 2009, 00:28 »
is een waarschuwing naar jullie toe... dat je moet uitkijken met wat je van andere mensen krijg
want niet alles is wat het lijkt...
deze droom kan ik niet tot de details analyseren.
ik ben geen dumang of bonoemang maar wat ik wel wil zeggen wees een beetje scherp.

en als ik het fout heb mijn excusses

vriendelijke groet,

dya-dya
*

Sankofa

Re: droom over 2 volle slordige huizen
« Reactie #2 Gepost op: 18 augustus 2009, 09:04 »
Odi sisa Modelletje,

Eerste en tweede gedeelte van je droom horen bij elkaar. Jouw droom vertelt mij dat je onverhoopt onachtzaam bent omgegaan met jouw systeem, je er bewust van bent en eigenlijk er voor schaamt.

Je bent aardig op de hoogte van familiezaken en goed op weg. Het vertrouwen in eigen kunnen moet je dan ook niet verliezen, want uiteindelijk kom je daar waar je moet zijn.