Droom nieuw huis | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom nieuw huis

• 1 reactie(s)
  • 104 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 104 x bekeken
*

Empress

Droom nieuw huis
« Gepost op: 03 oktober 2018, 12:09 »
Odi,

Ik droomde vandaag dat ik een nieuwe woning had die ik zou betrekken. In die droom had ik een vriend met wie ik zou gaan samenwonen.
Deze man is onbekend, kan me ook niet heugen dat ik heb gezien hoe hij eruit ziet!

De woning had hele grote slaapkamers en elke kamer had een grote ingebouwde kledingkast waar ik heel blij mee was.
De woning was leeg. Wel vloerbedekking en behang/verf op de muur, maar ik kon alles naar mijn wensen inrichten. Ik zou dus ook nieuwe vloeren leggen.
Ik liep door de kamers en twijfelde tussen twee kamers welke de baby kamer zou worden. Ik heb uiteindelijk voor 1 gekozen en ik zou met mijn vriend de vloer en verf voor die kamer gaan kopen.
Mn moeder was er ook bij en ze gaf goedkeuring als het ware voor mijn plannen.

Uiteindelijk stond ik ergens in een tuin en ik was aan het wachten op mijn “vriend” om die spullen te gaan halen.
Er was een vrouw die een beetje verdrietig was omdat het haar niet lukte om kinderen te krijgen. Ze maakte een bepaalde opmerking dat het mij wel lukte waarop ik tegen haar zei dat het bij mij ook volgens doktoren niet zou lukken, maar dat ik nu toch voor de derde keer zwanger ben.

Ik was dus zwanger in die droom, je zag geen buik of iets maar ik wist het.
Ik kan me dit stuk van de droom niet goed heugen helaas..

In het echt zou ik volgens artsen inderdaad niet op de natuurlijke manier zwanger kunnen raken, maar heb toch 2 kinderen gekregen.
Nu heb ik onlangs wel het nieuws gekregen dat ik hoogstwaarschijnlijk vervroegd in de overgang zal komen en werd mij geadviseerd om als ik nog een kinderwens heb, hier zo snel mogelijk aan te beginnen.
Ik heb mezelf gister een beetje gebaad en bepaalde wensen uitgesproken zoals het vinden van de juiste partner en mijn zorgen over mijn klokje dat aan het tikken is.
Dit heb ik daarna gedroomd.

Iemand een idee?

Advertentie
Advertentie

*

Empress

Re: Droom nieuw huis
« Reactie #1 Gepost op: 08 oktober 2018, 11:10 »
Up

Gerelateerde onderwerpen

xx
Droom over nieuw huis

Gestart door ampuku

6 reactie(s)
2424 x bekeken
Laatste bericht
20 januari 2009, 15:38
door ampuku
xx
Droom over ex in een nieuw huis en kinderen

Gestart door ampuku

5 reactie(s)
2131 x bekeken
Laatste bericht
21 januari 2009, 15:50
door ampuku
xx
Droom over nieuw huis, baby, trouwjurk en verjaardag

Gestart door Cinta

0 reactie(s)
87 x bekeken
Laatste bericht
05 oktober 2018, 12:58
door Cinta
xx
Droom over een gouden kamer, poep, nieuwe schoenen en nieuw huis.

Gestart door Krinskin

4 reactie(s)
4557 x bekeken
Laatste bericht
06 juli 2009, 13:03
door Krinskin
xx
nieuw huis

Gestart door kamakong

9 reactie(s)
3266 x bekeken
Laatste bericht