Droom na gebed om inzicht in vriendschaps situatie | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom na gebed om inzicht in vriendschaps situatie

• 0 reactie(s)
  • 483 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 483 x bekeken
*

Offline Macys

• 138
    • Bekijk profiel
Droom na gebed om inzicht in vriendschaps situatie
« Gepost op: 12 oktober 2016, 09:42 »
Beste leden,

Ik droomde dat ik met mijn beste vriendin was en we moesten over een brug om naar iemand toe te gaan, er wordt iets omgeroepen maar dit in een andere taal en verstaan niets. We gaan toch maar over de brug zonder te weten wat er gezegd wordt. aan de andere kant blijkt dus dat het een waarschuwing was dat de brug open gaat. Wij hebben het risico al genomen om naar de overkant te gaan en komen daar net optijd aan.
Daar is de man van mijn beste vriendin en die omhelst me en die probeert me te kietelen onder me kin en die zegt vertel de waarheid, vertelde waarheid grappenderweis maar ik hou me mond ik zeg niks ondanks dat ik gekieteld wordt.

Vervolgens ben ik in een huis en is daar die vriend waar ik over ik in gebed ben gegaan. Hij gaat naar de badkamer om te douchen maar ik moet heel nodig plassen dus terwijl hij naar binnen gaat om te douchen ren ik achter hem aan en vraag of ik eerst nog mag plassen. Hij laat mij plassen en ik ga de badkamer in. De badkamer is rommelig en niet netjes en een beetje vies  ik moet nodig plassen maar op de wc zelf zit een po met een klein beetje urine er in. Ik moet die po eerst legen en weghalen voor te kunnen plassen. Daarna wil ik plassen maar wil mijn kleren niet vies maken dus ik trek mijn broek uit en ga vervolgens op de wc en plas, terwijl ik aan het plassen ben gaat de deur van de badkamer een paar keer open ik schrik er van en ik denk dat hij de badkamer in komt maar ik zie niemand. ik ben klaar met plassen en ga van de wc en trek mijn kleren weer aan. hij komt binnen terwijl ik naar buiten ga. Ik probeer de deur achter me dicht te doen. De deur is opeens eens een halve deur waar boven en onder open is. Ik probeer de deur te sluiten maar de deur kan niet goed dicht hij is aan de telefoon met een meisje/vrouw en zegt dat hij niet eerder kon bellen want er was iemand hier ( ik dus) dit alles kan ik natuurlijk horen. omdat de deur boven en onder gewoon open is. Ik ga in de kamer ernaast om te luisteren wat hij allemaal zegt.

Vervolgens zie ik een cv ( die je gebruikt bij sollicitaties) en er wordt aangegeven dat het een goed cv is. de cv heeft alleen een paar kleine punten die moeten worden aangepast.

Alle serieuze reacties zijn welkom en alvast bedankt voor de moeite.

Groeten Macys

Advertentie
Advertentie