Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: droom met 3 dieren  (gelezen 143 keer)

OnlineBK

• **
    • Bekijk profiel
droom met 3 dieren
« Gepost op: 12 april 2018, 09:56 »
Ik droomde dat ik bij mijn partner ging dieken

OnlineBK

• **
    • Bekijk profiel
Re: droom met 3 dieren
« Reactie #1 Gepost op: 23 april 2018, 09:24 »
Ik Droomde dat ik naar het huis van mijn partner ging, omdat ik hem niet vertrouwde.
En toen ik naar zijn woning liep zag ik een  kleine kat, en een klein vogeltje.
Alle 2 bleven ze bij me...
Vervolgens ging ik naar zijn woning ik kwam binnen en ik zag hem op de bank slapen. Toen ik weer wegging kwam er een goudkleurig hondje naar me toe die met me wilde spelen. Ik speelde even met de hond en ging toen weer snel weg.

een vriend

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 24 april 2018, 10:26 »
Ik droomde dat ik bij mijn partner ging dieken
Ik Droomde dat ik naar het huis van mijn partner ging, omdat ik hem niet vertrouwde.
En toen ik naar zijn woning liep zag ik een  kleine kat, en een klein vogeltje.
Alle 2 bleven ze bij me...
Vervolgens ging ik naar zijn woning ik kwam binnen en ik zag hem op de bank slapen. Toen ik weer wegging kwam er een goudkleurig hondje naar me toe die met me wilde spelen. Ik speelde even met de hond en ging toen weer snel weg.
  onschuldige dieren,, ze wijzen jou hoe vredig hij slaapt.  vertrouw hem  en diek niet teveel anders maak jij jezelf gek. leef en laat leven  als je iets moet weten zal je er achter komen   ..
  • BK vind dit leuk

OnlineBK

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 24 april 2018, 11:45 »
  onschuldige dieren,, ze wijzen jou hoe vredig hij slaapt.  vertrouw hem  en diek niet teveel anders maak jij jezelf gek. leef en laat leven  als je iets moet weten zal je er achter komen   ..

Dankjewel @eenvriend

Ik had naderhand ook de zelfde gedachte... bedankt voor de bevestiging

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming