droom kleine jongens | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

droom kleine jongens

• 7 reactie(s)
  • 2195 x bekeken
  • 7 reactie(s)
  • 2195 x bekeken
*

poet

droom kleine jongens
« Gepost op: 13 januari 2009, 12:27 »
Dag Obiaman,
Ik heb laatst gedroomd dat ik ergens in Suriname was aan de hoofdweg van waar mijn ouderlijkhuis is.
Opgegeven moment voelde ik iemand mij slaan, en draaide mij gelijk om, om te zien wie dat deed. Ik zag een kleine zwarte jongen (het waren wel meerdere jongens) en had gelijk die greep om hem op de grond te krijgen. Ik zag ook een vrouws persoon naast die jongen maar kon haar gezicht niet zien.Vervolgens begon ik hem te slaan, maar ik had geen kracht om hem een vlinke pak rammel te geven toen ben ik maar weggegaan.

Kunt u mij a.u.b. uitleg geven over deze droom.

Bij voorbaat dank.

Advertentie
Advertentie

*

poet

droom over 2 groepen mensen
« Reactie #1 Gepost op: 14 januari 2009, 13:14 »
Beste Obiaman,

Ik heb nog geen reactie van de vorige droom gezien, maar heb inmiddels nog een droom.
Ik hoop dat ik alsnog een reactie krijg van de vorige.

Effin. Ik droomde dat ik ergens in een zaal zat, maar het was ingericht net een kerk.
Er waren lange banken waar mensen op konden zitten precies zoals je zit in de kerk. Alleen zat een andere groep mensen schuin tegen over de groep waar ik zat.
Op gegeven moment keek ik naar de overkant, en de mensen van die groep waren allen zowat meer in zwart gekleed en ook wat rood tussen. Ik keek toevallig naar die groep en zag dat die groep palm aan het drinken waren uit hele grote vlessen.
En zag ook dat een mevrouw heel kwaad ook over mij sprak en keek ook naar mij.
en Plotseling kwam er een man in het zwart gekleed met een zwarte lange jas naar ons kant dus waar ik zat. Iemand uit mijn groep schrok heel erg toe ze die man zag en ik keek naar haar en was ook helemaal rood van de schrik en angst.
En werd wakker.

Obiaman wilt u mij a.u.b. helpen uit deze droom????????
Alvast bedankt.
*

Offline Obiaman

• 1135
    • Bekijk profiel
Re: droom kleine jongens
« Reactie #2 Gepost op: 16 januari 2009, 17:17 »
Odi Poet,

je droomt dat je een klein manneke, gelijk in de houdgreep heb genoemen die je een klap gaf.

duidelijk is geprobeerd jou een kopje kleiner te maken, maardoordat ook jij je bigi sma hebt om je te beschermen heeft het niet het efect kunnen hebben wat de bedoeling of opdracht was, je geeft aan dat je hem wel in de houdgreep had, maar niet krachtig genoeg bent om hem die pakrammel rte geven wat hij verdiend.

je kan van je afbijten,goed natuurlijk maar zeker zou ik zeggen, neem die watra,s ga je versterken, je bent er wel, maar je kan zou meer moeten doen (baden)

ook in droom 2 zie je duidelijk de persoon tegn over je staan. in een droom tegen over je staan is je vijand.

ook in het dagelijks leven moet je tijdens een vergadering nooit tegen over een vriend zitten, indien je weet dat iemand je niet mag zit tegen over de persoon, maar niet naast de persoon.

maar ook hier zie je duidelijk dat je meer mensen om je heen hebt die kwaad over je spreken. zoals de bakru een opdracht probeerde te vervullen wat niet gelukt was. zo zie je dat er toch kwaad gesproken wordt, en soms wilt de opdracht vervult worden,

versterk je zelf zodat je naast de bescherming van jezelf, ook keihard terug slaat zodat ze nooitmeer komen, want ze moeten bang zijn om jou pad te betreden. dus ook goed rammelen in de dromen van deze slechte geesten is dan goed. werk hieraan.
door kruiden baden.

odi nanga brasa,Obiaman.
*

poet

« Reactie #3 Gepost op: 17 januari 2009, 14:12 »
Ik dank u hartelijk Obiaman voor uw reactie.
Ik zocht de oplossing van deze dromen ook wel zoals u het uitlegt, maar ben onlangs ergens geweest voor een luku. Maar ik kreeg toch een andere reactie.
Ik krijg ook vaak bigi sma dus regelmatig wintie, en de booschap is meestal dat er mensen achter mij zijn met kwade bedoelingen. Meestal krijg ik een boodschap dat een tante van mij er achter zit omdat ik beri winti heb en vecht om deze te hebben voor haar en familie dus kinderen. De laatste keer toen ik wintie kreeg was de boodschap dat deng wang poeroe mi na pasi.
De reactie die ik kreeg voor een luku was dat die droom over de kleine jongen dat het te maken heeft met die adumang kama die ook z'n terie zoekt, omdat ik wel wat voor die ampuku heb gedaan.

Voor mij is het dan heel onduidelijk waar ik het nu moet zoeken.
Obiaman, ik dank u voor de reactie en ben zeker stappen aan het ondernemen.
Ik moet in ieder geval baden.

Bigi tangi, nanga brasa.
*

Offline Obiaman

• 1135
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 17 januari 2009, 14:36 »
Odi poet,

klopt zoals je zegt, ik citeer: de booschap is meestal dat er mensen achter mij zijn met kwade bedoelingen.

dat komt duidelijk naar voren. in deze droom zie ik dus duidelijk dat men tegenover je zit. men is dus niet aan je zeide. niet je vrienden.

verder gaat het toch over het kwaad die men jou probeert te doen. je bent er wel, omdat je weerstand bied, heel goed natuurlijk.

dat je een adumang kama bezit kan best, en dat anderen achter zitten, als de luku man dat heeft gezien.

ik denk niet dat de adumang kama jou op deze wijze zijn aandacht zou vragen. ik denk meer dat de vrouw van wie je het gezicht niet hebt kunnen waarnemen de baas is van deze bakru die de opdrachten heeft gegeven, zoals de vrouw die tegen over je zat.

je bent er wel, maar versterk je hoor. en als je werkelijk de aduma bezit, is het heel mooi als je hem ook de juiste aandacht geeft.
maar in deze ene droom gaat het over je vijanden die je geprobeed hebben. wie dat zijn zal je wel weten.

maar mijn advies in deze is inderdaad   winti watra. succes. :great:

Odi nanga brasa,Obiaman
« Laatst bewerkt op: 17 januari 2009, 17:58 door Obiaman »
Advertentie
Advertentie

*

poet

« Reactie #5 Gepost op: 26 januari 2009, 12:28 »
Ik dank u heel harteltijk voor uw reactie en advies.
Zal zeker werk van maken.

Odi nanga ala lespeki Poet.
*

Rosie

Re: 3 kleine jongens
« Reactie #6 Gepost op: 19 september 2018, 04:49 »
Ik heb gedroomd over 3 kleine jongens. Hun moeder is ziek en ik heb der genezen. Daarna had ik mijn haren kort geknipt. Kunt u me vertellen wat de betekenis daarvan is.
Bijvoorbaat dank.
*

een vriend

Re: 3 kleine jongens
« Reactie #7 Gepost op: 19 september 2018, 07:15 »
Ik heb gedroomd over 3 kleine jongens. Hun moeder is ziek en ik heb der genezen. Daarna had ik mijn haren kort geknipt. Kunt u me vertellen wat de betekenis daarvan is.
Bijvoorbaat dank.
kijk uit dat je zelf niet veel van jezelf verliest. je helpt anderen maar zelf ga je achteruit. hoe langer dikker het haar hoe beter het met je gaat. je helpt anderen maar jezelf moet het beter.

Gerelateerde onderwerpen

xx
Droom over 3 indiaanse jongens.

Gestart door Beata

3 reactie(s)
1300 x bekeken
Laatste bericht
13 december 2011, 23:51
door love-ly
xx
Droom over jongens aan een hondenketting.

Gestart door saneke

4 reactie(s)
2329 x bekeken
Laatste bericht
10 maart 2010, 12:48
door saneke
xx
Droom over jongens die mijn sieraden pakken en aan trekken

Gestart door Koi

2 reactie(s)
1045 x bekeken
Laatste bericht