DROOM HEVIGE SCHIETPARTIJ | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

DROOM HEVIGE SCHIETPARTIJ

• 4 reactie(s)
  • 1816 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 1816 x bekeken
DROOM HEVIGE SCHIETPARTIJ
« Gepost op: 09 maart 2017, 09:41 »
Goedemorgen,

Ik werd gisteravond 23:30 wakker van een hele heftige droom.

Zoals de meeste van mijn dromen speelt ook deze zich af in het ouderlijkhuis van mijn overleden grootouders in SU.

Het is een huis op hoge neuten.
Ik zat op het balkon met mijn broertje.  Het was overdag.
Toen er plotseling 3 dieven  bij de buren wilden inbreken. De buren hebben laagbouwwoning
Wij konden dus van boven naar beneden zien hoe de dieven aan het inbreken waren bij de buren, ze waren ook gewapend.

Op een gegeven moment vertrokken ze en begon er plotseling een vuurgevecht tussen mijn broertje die op het balkon zat en de dieven op straat in hun auto.
het was zo heftig dat ik uit angst naar binnen ben gerend maar mijn broetje stond op het balkon te schieten, waar hij zijn pistool vandaan had geen idee.

Ik lag te shaken onder een tafel in de woonkamer terwijl het schietpartij in volle gang was buiten.
Ik  begon naar mijn mobiel te zoeken om 112 te bellen ( lol terwijl alarmnr van Su is 115)
Maar ik kon mijn mobiel nergens vinden, ik wilde ook filmen om de daders in beeld te krijgen voor het geval ze toch konden vluchten.

Plosteling had ik dan wel een telefoon in mijn hand, maar het was een huistelefoon en daarmee kan je dus niet filmen. Ik kon dus niks!! in die tussen tijd was mijn broertje in zijn eentje aan het schieten tegen 3 man. Ik naar hem roepen: KOM NAAR BINNEN, KOM NAAR BINNEN.

Wonder boven wonder werd hij niet geraakt.  hij had er nog  1 kogel over  en schreeuwde tegen de mannen waarvan 2 al overleden waren opstraat in hun auto : Té yu wani yu kan durf. Die ene overlevende durfde het toch en mijn broetje knalde hem neer met zijn laatste kogel.

Iedereen op straat begon te applaudisseren van blijdschap. De bewoners kwamen allemaal vol blijdschap op straat om de overwinning te vieren.

Ik stond nog in de woonkamer te huilen en dacht dat mijn broertje zeker geraakt was want tja het was 3 tegen 1. Je moet tenmiste door 1 kogel geraakt worden ( in real life).

Mijn broetje kwam naar binnen met een grote smile op zijn gezicht en gaf mij een warme brasa en zei tegen mij het is gelukt, het komt goed, don't worry.
en ik maar aan het huilen.

Dat was mijn droom.
ik werd wakker was aan het hyperventileren, hartkloppingen alsof ik het echt hem meegemaakt.
Ken je het gevoel dat je wakker wordt en blij bent dat het maar een droom was en niet werkelijkheid?

Nou ik hoop dat ik een betekenis kan krijgen van jullie.
Bijvoorbaat dank. ;)

Advertentie
Advertentie

Re: DROOM HEVIGE SCHIETPARTIJ
« Reactie #1 Gepost op: 09 maart 2017, 16:41 »
Odi,

Mijn visie:
Er zal iets gebeuren met een ander een ander (lees buren) iemand uit directe omgeving.
Hetgeen wat gaat gebeuren zien jullie aankomen (lees Wij konden dus van boven naar beneden zien hoe de dieven aan het inbreken waren bij de buren, ze waren ook gewapend.)

Zal effect kunnen hebben op iemand dichtbij jou (lees begon er plotseling een vuurgevecht tussen mijn broertje die op het balkon zat en de dieven op straat in hun auto.)

Maar diegene zal zich er wel uitslaan.  (Mijn broetje kwam naar binnen met een grote smile op zijn gezicht en gaf mij een warme brasa en zei tegen mij het is gelukt, het komt goed, don't worry.
en ik maar aan het huilen.)

In de droom kon je geen hulp bieden, omdat het niet aan jou is om hulp te bieden.
Diegene kan zijn zaken prima regelen, die persoon staat zijn mannetje wel (Lees 3 tegen 1).

« Reactie #2 Gepost op: 09 maart 2017, 17:13 »
Dankjewel voor je reactie.

Dit maakt mij nu echt nerveus.
« Reactie #3 Gepost op: 09 maart 2017, 18:00 »
Dankjewel voor je reactie.

Dit maakt mij nu echt nerveus.
Odi,

Wat maakt jou nerveus?
Jouw droom heeft een goede afloop, wat wil je nog meer?
Dat er minder leuke zaken in het leven gebeuren is nu eenmaal zo.

Je hebt een boodschap gehad je weet dat het goed gaat komen.
Dus geen reden om nerveus te zijn.

De reden dat we boodschappen krijgen wat nog moet gebeuren of wat er in een huidige situatie aan de hand is,  is juist om te weten hoe je ermee moet omgaan.
En niet om je al die tijd druk te gaan maken en zorgen.
*

zomervakantie

« Reactie #4 Gepost op: 11 maart 2017, 02:41 »
Je krijgt meer zelfvertrouwen. Door testen die je ervaart in de werkelijkheid . Je kan meer dan je denkt, je onderschat jezelf in bepaalde zaken, durf risico's te nemen als je al bij voorbaat weet dat het geen kwaad kan.
Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
Droom over schietpartij en begrafenis

Gestart door Aisha

2 reactie(s)
387 x bekeken
Laatste bericht
07 juli 2018, 18:36
door Aisha
xx