Droom groene slang | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom groene slang

• 0 reactie(s)
  • 54 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 54 x bekeken
*

Monique GS

Droom groene slang
« Gepost op: 12 oktober 2018, 16:26 »
Goedemiddag,

Vannacht gedroomd over een groene slang (dit viel mij op); Ik liep langs een (dieren)winkel en zag dat iemand de groene slang een soort van oprollen alsof het niks was. De slang werd in een doos gestopt. (wat hier tussendoor is gebeurd weet ik niet “meer”) Ik kwam “thuis” dit was niet mijn huis, maar voelde als thuis – Ik kreeg het idee dat het, het huis van mijn nicht was. Ik was met haar moeder “thuis” en wij zagen de doos daar staan (bovenkant van de doos was open), maar eigenlijk geen aandacht aan geschonken. Mijn nicht komt thuis wat eigenlijk raar was omdat ze op vakantie was. We liggen op de bank tori te geven en dr oog valt op de doos, maar vroeg niet hoe of wat. De volgende ochtend komen wij beneden en zien die doos daar nog staan, maar nu met folie afgedekt, dus ik vraag wie heeft dat gedaan..zo raar. Ik loop naar de doos en wil eigenlijk gaan kijken in die doos en haal een hoekje omhoog en ik schrik want die slang bewoog, maar ik durfde die doos niet meer aan te raken om het weer dicht te doen! Het aparte aan die slang was dat ie alleen met zn staart omhoog kwam, ik zag geen kop, kon ook eigenlijk niet want ik vond het doodeng! Mijn tante komt op op dat moment beneden en zegt ja ik zag dat die doos openstond dus ik heb het dichtgemaakt met folie, maar of zij had gezien wat het was weet ik niet. En ik stond daar maar te gruwelen omdat ik doodsbang ben voor slangen!

Ik hoop dat iemand mij inzicht kan geven over deze droom?

Gr,
Monique

Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
Droom over groene slang

Gestart door sbbc

11 reactie(s)
7517 x bekeken
Laatste bericht
09 juli 2018, 19:31