droom feest op een boot film opname maken | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

droom feest op een boot film opname maken

• 1 reactie(s)
  • 775 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 775 x bekeken
droom feest op een boot film opname maken
« Gepost op: 07 oktober 2016, 06:10 »
goededag samen,

ik wil ff wa delen.

ik heb ongeveer 2 maanden terug een droom gehad dat als volg ging:

ik achtervolgde een heer, een collega. ik weet nu niet meer waarom, maar hy zou vlgnsmij een vrouw ontmoeten. Hij liep op de grond maar ik zag hem van boven, ik vloog niet maar was boven op daken van gebouwen muren , schuttingen etc. Hij liep naar de plek waar carib computer is (hoek klipstenestraat en heerenstr). Daar was een aanmeer steiger met een veerboot aangemeerd. Hij ging op de boot en ik ook (nog steeds vanuit de bovenkant). Er was een feest gaande op de boot maar in de binnenruimte en niemand kon vlgsmij nog naar binnen, hij (en ik) waren laat dus buiten. Hij en de vrouw(hindustaanse) liepen elkaar mis ofzo, maar hun ontmoetings plan was niet helemaal goed verlopen.     Toen skipte me droom naar later op de dag, naar buiten voor de deur van de plaats (klipstenenstr). Ik was nu wel op de begane grond, dat feest was afgelopen en mensen kwamen naar buiten. Onder de mensen zag ik 3 maties van me (3 broers). Ze liepen naar een nieuwe witte auto en dronken daarna een sopie samen onder een boom. Ik dacht bij mezelf: saang deng boi ee drai.  Ze zagen me niet en  in mn droom vond ik het niet vreemd dat ze me niet zagen.  Nadat ik ze onder de boom zag drinken werd ik wakker.

Nou die droom hield me een paar dagen bezig. ik vertelde mn moeder, mn zus en niemand kon me helpen.....ik kwam op deze site.....kon alleen vinden dat 'boot' en 'feest' meestal geen goede betekenissen hebben in dromen. Dus dat bracht meer vragen in me op. Wie staat centraal in die droom. Is het mn collega of zijn het mn maties of ben ik centraal. Ik zat ermee en heb het uiteindelijk maar zo gelaten.

Gisteren las ik op facebook dat die maties van me hun vader is overleden. precies de driebroers waarover ik had gedroomd. die maties zijn samen met 4 broers, maar de drie waarmee ik heb gedroomd zijn van de man die is overleden........dus ik denk dat droom hierop betrekking had.
Maar wat moet dan met de rest van de droom (collega, achtervolging etc). Als ik het eerder wist, kon ik misschien een hint geven ofzo.
Hoe weet ik wat de kern in m'n dromen is en wat ruis is?
Als iemand nog wat vn deze droom kan verklaren is elke reactie welkom.

PS 3 maanden terug was het laatste dat ik de man (hun vader) zei was: vader abung, wo dring wang san (sopi) fos i gwe (hij woont in frans guyana en was bezoek in Su.)
Vertaling: vader t is goed, we zullen ''wat'' (alcohol) drinken voordat u terug gaat.

Advertentie
Advertentie

Re: droom feest op een boot film opname maken
« Reactie #1 Gepost op: 11 oktober 2016, 15:48 »
Odi Culturuboi,

Dromen begrijpen blijft moeilijk.
Waar moet je nu op letten en wat is ruis is je vraag?
Dat is iets waarin je jezelf moet leren kennen.

Je droom begrijpen is ook een geestelijke ontwikkeling.
Als ik mezelf als voorbeeld mag nemen.
Ik droom op verschillende manieren.
Daarmee bedoel ik, ik kan dromen als ik naar een film kijk.
Ik kan dromen als ik echt bewust alles meemaak, in mijn droom heb ik besef.
De manier van dromen is anders.
Steeds vaker weet ik ook  wanneer de boodschap van mijn bigisma's afkomt.
En wanneer mijn geest mij een boodschap brengt.

Het is voor ons allen een leerproces.
Maar door het bijhouden van de dromen, ga je het patroon beter begrijpen.
Soms dromen wij onszelf, maar heeft de droom niks met ons te maken.

Daarom is er vaker op CC geadviseerd om je dromen op te schrijven.
Net als nu je hebt dit gedroomd, je hebt maanden later vernomen dat er een overlijden was.
Schrijf dit op dus je droom en wat er later gebeurd is.

Zo kent ik iemand wanneer ze droomt dat ze een huis krijgt, dan komt er een overlijden aan.
Vaak wordt droomsymbool huis gezien als je lichaam.

Daarom moet je jezelf geestelijk leren kennen. Op een gegeven moment wist zij ook van als ik droom  dat ik een huis krijg en heeft het met een overlijden te maken.
De type huis en inrichting geeft maakt het voor haar duidelijk of het dichtstbijzijnde familie gaat of vrienden.

Misschien is dat bij jouw als de mensen waarop het betrekking hebben een nieuwe auto hebben.
En de kleur van de auto, is dat geval was het wit.

Dus houd je dromen bij.
Zo ga je vanzelf in de loop der jaren, jezelf geestelijk leren kennen.
Wanneer je bepaalde droomsymbolen letterlijk moet nemen of juist figuurlijk.
Je gaat dan steeds beter het rode lijn van de boodschappen begrijpen.