Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: droom: een groot huwelijk  (gelezen 115 keer)

OfflineTina

• *
    • Bekijk profiel
droom: een groot huwelijk
« Gepost op: 08 mei 2018, 08:15 »
Beste leden.

Wie zou mij kunnen vertellen wat deze droom betekent.
Ik zat in de bus ergens naar toe. Wist ook niet of ik in de juiste bus zat.
Ik stapte uit en zag een groot huis, feest, erg verlicht en versierd.
Ik liep de andere kant op om op de bus te wachten. Er kwamen geen bussen.
Ik liep naar de andere hoek en zag 2 mensen staan, waaronder een vrouwelijke militair met een grote rugzak op haar rug. Toen ik dichterbij kwam bleek het een oude schoolvriendin te zijn.
Er kwam nog een schoolvriendin aanlopen en die 2 raakten aan de praat. Die ene zei tegen de vrouwelijke militair dat er een huwelijk bij Bibi thuis is. Bibi was een boslandscreoolse vrouw en verkocht spullen op de markt. Het was erg druk op dat huwelijk.

Feest is niet goed, maar dit was een huwelijk. Ik kende de buurt niet waar ik was.

Graag zou ik jullie reactie willen weten.

Groetjes,
Tina

OfflineTina

• *
    • Bekijk profiel
Re: droom: een groot huwelijk
« Reactie #1 Gepost op: 08 mei 2018, 22:50 »
Beste leden.

Wie zou mij kunnen vertellen wat deze droom betekent.
Ik zat in de bus ergens naar toe. Wist ook niet of ik in de juiste bus zat.
Ik stapte uit en vond een goudkleurig horloge met een zwarte leren band.

Ik zag een groot huis, feest, erg verlicht en versierd.
Ik liep de andere kant op om op de bus te wachten. Er kwamen geen bussen.
Ik liep naar de andere hoek en zag 2 mensen staan, waaronder een vrouwelijke militair met een grote rugzak op haar rug. Toen ik dichterbij kwam bleek het een oude schoolvriendin te zijn.
Er kwam nog een schoolvriendin aanlopen en die 2 raakten aan de praat. Die ene zei tegen de vrouwelijke militair dat er een huwelijk bij Bibi thuis is. Bibi was een boslandscreoolse vrouw en verkocht spullen op de markt. Het was erg druk op dat huwelijk.

Feest is niet goed, maar dit was een huwelijk. Ik kende de buurt niet waar ik was.

Graag zou ik jullie reactie willen weten.

Groetjes,
Tina

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming