droom dat ik trouw | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

droom dat ik trouw

• 6 reactie(s)
  • 2919 x bekeken
  • 6 reactie(s)
  • 2919 x bekeken
*

aisa adjainie

droom dat ik trouw
« Gepost op: 21 oktober 2010, 22:29 »
Droomde dat ik ging trouwen.Het huis en de tent werd versiert.Na de huwelijks plechtigheid toen ik met mijn huidige man weg wilde gaan,kreeg ik een visioen dat hij de slaapkamer versiert had met orchideeen.De hele kamer was vol met orchidee planten.Het was prachtig.En die man heb ik nog nooit in het echte leven gezien'.

Hoop op reacties.

Alvast bedankt

Groetjes

Advertentie
Advertentie

*

Offline getyours

• 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
Re: droom dat ik trouw
« Reactie #1 Gepost op: 22 oktober 2010, 01:23 »
Citaat
ik droomde dat ik bij mijn bovenburen op bezoek was.Op een gegeven moment kwamen haar moeder en zus met nog wat andere vrouwen binnen.Opeens zag mijn ex-vriend ook daar waarmee ik ook een zoontje van 6jaar heb.Ik vertelde hem dat hij niet in de buurt van hem moest komen,omdat hij er vanaf zijn geboorte ook nooit naar hem heeft uitgekeken of wat dan ook.Op een gegeven moment werd er gezegd dat er gedanst zou worden.Ik zag die vrouwen  zich omkleden in jurken van bruine javaanse stof en op de grond lagen er gouden sieraden.De moeder van mijn buurvrouw zei dat zij niet ging dansen,omdat zij ongesteld was.Ik had geen zin om te dansen.Een van die vrouwen had een dochter bij haar die op dat moment ziek was geworden en zei bracht dat kindje bij mij en had ik haar geholpen en hield haar bij mij,zodat haar moeder kon dansen.Kan iemand mij vertellen wat dit betekend?

Artikel: goud op de vloer - Culturu.com
Bron: http://www.culturu.com

droom heel vaak dat ik plotseling mijn spullen inpak om naar suriname te gaan zonder een ticket te boeken.

Deze dromen van mij heb ik in 1 week gezien.Ik zag overal maden in mijn huis.Het waren er niet veel,maar ik vond het vies en was het allemaal aan het opruimen.
Kan iemand mij vertellen wat deze dromen van mij te betekenen heeft?

Alvast bedankt

Droomde dat ik ging trouwen.Het huis en de tent werd versiert.Na de huwelijks plechtigheid toen ik met mijn huidige man weg wilde gaan,kreeg ik een visioen dat hij de slaapkamer versiert had met orchideeen.De hele kamer was vol met orchidee planten.Het was prachtig.En die man heb ik nog nooit in het echte leven gezien'.

Hoop op reacties.

Alvast bedankt

Groetjes

In welke volgorde heeft u deze dromen gehad,

Ik weet niet of u bezig bent op culturu gebied, of dat u de tijd rijp vind voor een verandering,
maar kijk nog een goed naar de dromen, ik hoop dat die van de orchideeën de laatste was,
Heeft u plannen om bepaalde zaken te ondernemen, begin er dan aan.

Laat u niet weerhouden door anderen uit eindelijk is het uw leven waar de verandering plaats moet vinden.

mvg

Tide mi na kotokoi boi ma'anga leri kisi sabi mo tron Dompo.
*

Offline Venus

• 716
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 22 oktober 2010, 15:21 »
odi odi aisa,

ik denk dat je moet opstaan hor.

bij mij hadden deze dromen niet zoveel goeds voorspelt.

heel veel sterkte toegewenst en hoop dat je iemands goeds vind.

Venus
*

Geert

« Reactie #3 Gepost op: 22 oktober 2010, 15:35 »
Trouwen voorspelt tegenspoed.
soms zelf heel erg tegenspoed

*

Offline getyours

• 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
« Reactie #4 Gepost op: 22 oktober 2010, 17:13 »
Trouwen voorspelt tegenspoed.
soms zelf heel erg tegenspoed

?????

Verklaar je nader want dan wil ik het ook graag weten,

Niet handelen op het feit dat een deel van jou of meerdere delen van jou een vereniging zoeken, dat kan zorgen voor ellende, maar trouwen staat los van ellende in de droom. Als je dromen goed leest dan zie je ook wat er gebeuren moet en wat het resultaat kan zijn.

In de droom moet je kijken naar alle droom symbolieken en niet alleen naar dat symbool dat op de voorgrond lijkt te treden.

Het klopt de klok tikt maar wees je eerst bewust wat je veranderd wilt hebben, probeer de boodschap uit de dromen te begrijpen en volg de vervolg dromen, handel op basis daarvan. Als je vervolgens begrijpt wat de boodschap is probeer dan weer te begrijpen wat het doel in het leven is voor jouw op dit moment.

Wat ik probeer te zeggen probeer je zelf te begrijpen want alleen zo kan je op geestelijk niveau genezen,
Als je zelf begrijpt dan kan je zeggen ik ga nu de stappen ondernemen want ik weet wat ik doen moet.

mvg

mvg
Advertentie
Advertentie

*

Ruben

« Reactie #5 Gepost op: 22 oktober 2010, 21:36 »
wat ik heb geleerd is trouwen niet zo goed in een droom hor

Westers is trouwen heel anders dan winti gezien. Verbintenis
Surinaams (Winti) is het niet zo goed en moet je juist stappen ondernemen
Slaap kamer met bloemen is ook niet zo goed.
Hangt ook van het soort bloemen en kleur af
In het surinaams zeggen ze mooi na beripe e tang.
Daarom zegt men ook trouwen, feesten en bloemen zijn niet zo goed in 1 droom.
Deze hele droom geeft aan dat ze alert moet zijn.
Indien je vaak over trouwen droomt, moet je wel kijken als iets niet in de haak zit.
Bij 1`droom is er nog geen rede tot paniek
indien de dromen eng zijn en steeds enger worden
dan is het wel een rede om even te cheken.

Maar hou me ten goede hoor, hopelijk is het gewoon een droom en blijft het hierbij.

suc6  Ruben
*

aisa adjainie

« Reactie #6 Gepost op: 23 oktober 2010, 17:34 »
Dank jullie allemaal voor jullie reacties.Getyours de volgorde van mijn dromen zijn;
huwelijk
maden
suriname
goud op de vloer

nogmaals bedankt.Ik blijf maar dromen het houdt niet op.

Odi odi Aisa