Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: droom dat ik over straat liep op mijn witte kousen voetjes  (gelezen 36 keer)

Coco

• Gast
Beste leden,
Droom: 1
Ik logeerde in een hotel. Mijn moeder kwam mij opzoeken in het hotel. Ze ging de deur voor mij uit.
Dames en heren waren de ruimte aan het versieren met grote oranje ballonnen. Ik liep naar ze toe en vroeg een ballon. Toen ik bij de deur kwam zag ik 2 gele paraplu`s en nam ze mee. Een voor mij en een voor mijn moeder. In de verte zag ik mijn moeder lopen ook met een gele paraplu in der hand. Plotseling zag ik dat ik geen schoenen aan had, ik had witte kousen voetjes aan. Toen ik op de helft van de straat was kwam ik tot de ontdekking dat ik die paraplu`s niet meer bij me had.

Droom: 2
Ik kwam thuis bij mijn ouderlijk huis. Mijn broer en ex vriend waren thuis. Het huis had heel weinig spullen. De telefoon was niet in de woonkamer. Ik wilde bellen, mijn broer had mijn zus een telefoon voor hem laten kopen voor $100, , maar ook met zijn telefoon kon ik niet bellen. De telefoon die in de woonkamer hoorde was in de kamer onder een deken.
Ik klaagde en plotseling werd ik door de overbuurvrouw gebeld, maar ze stond precies tegenover mij.
Ze vertelde mij dat mijn zus de spullen van haar kat voor 700 zoveel heeft verkocht. Ik zei tegen de buurvouw om de politie te bellen. Ze konden dan ook vingerafdrukken nemen.
De overbuurvrouw is al jaren overleden.

Wie van de droomuitleggers zou mij kunnen vertellen wat deze droom betekent.

Groetjes,
Coco

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming