Droom dat ik gevangen zit | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Droom dat ik gevangen zit

• 8 reactie(s)
  • 5377 x bekeken
  • 8 reactie(s)
  • 5377 x bekeken
*

Aaltje

« Gepost op: 11 april 2011, 14:43 »
odi odi lieve mensen,

ik heb een droom, die ik graag wil voorleggen. Misschien kan iemand mij weg wijs maken wat deze droom betekent.

Ik droomde dat ik in de gevangenis zat en vond dat ik daar ten onrechte zat dus wilde ik vluchten. Ik zag een wit busje dat op het punt stond door de poort naar buiten te rijden. Ik wilde met dat busje mee liften maar ging om een of andere reden niet, dus ging ik richting de open poort. Daar aangekomen ging de poort dicht en een stuk of 6 bewakers hielden mij aan.

Ik vertelde hun waaron ik wilde vluchten, ze lieten de commandant roepen, want ik vond dat hij mij geestelijk mishandelde, ik mocht bijna niet van hem slapen. Ik zag hem uit een gebouw naar ons toe komen, het was een grote lichtbruin-zwarte man met een buikje. Hij liep naar ons toe in een nonchalante houding als of het hem niet intereseerde, toen werd ik wakker.

Weet iemand wat dit kan betekenen , alvast bedankt voor de moeite

Advertentie
Advertentie

*

elizabeth van den burg

Re: Droom dat ik gevangen zit
« Reactie #1 Gepost op: 11 april 2011, 20:16 »
Gevangen zitten, de gevangenis wil zeggen, het is een hindernis droom, uw moeilijkheden zullen van korte duur zijn als u ontsnapte, was dat niet, dan kunt u een lange zware worsteling verwachten,droomde dat er ook nog andere mensen in de gevangenis zaten, dan voorspelt dit een periode zonder zorgen.,de gevangenis wijst op hoge spanningen, ga mediteren en zet alles van je af.verbreek bepaalde gewoontes.
*

zozo

« Reactie #2 Gepost op: 12 april 2011, 13:32 »
Beste Elizabeth,

hartelijk dank voor deze uitleg, ik denk dat ik mij hier in kan terug vinden. Deze droom geeft mij duidelijke signalen dat ik ergens gevangen in zit. Als mensen jaloers geweest zijn op mij in het verleden, weet God alleen. Ik ben een hard werkende man en altijd eerlijk mijn brood verdient. Het ging mij redelijk goed, enkele jaren geleden leek het alsof iets over mij heen kwam een raar gevoel , kan het niet beschrijven.

Maar sindsdien ging mijn leven achter uit, ik raakte veel kwijt, heb hier en daar hulp gezocht maar geen resultaten gezien. Ik probeer terug te gaan naar die goede oude tijd, waar ik me zelf man voelde in huis. Ik was begaan met mensen hun noden, hielp waar ik kon helpen.

Wat je zaait zal je oogsten, daar geloof ik heel sterk in en probeer een leven te leiden, dat niemand last van mij heeft. Het leven is een leer school eens kom ik hier uit en geloof me, ik heb dwars door deze moeilijke tijden veel geleerd, m´n ogen zijn open gegaan voor hoe slecht wij als mens met elkaar omgaan.

Dat ik bepaalde gewoontes moet verbreken, is voor mij stof tot nadenken. Niemand is volmaakt, ik ook niet, die slechte gewoontes die wij allemaal hebben moeten wij de rug toe keren anders zal ons leven niet veranderen. Ik noem ze mijn minnetjes en plusjes.

Uit ervaring weet ik dat als ik een min punt in mijn leven heb, ik geen stap voor uit zal komen. Maar als ik mijn min punt tot een plus maakt ga ik weer een stap vooruit. Ik zal mijn best doen om mijn min punt tot een plus te maken. Dank je
*

elizabeth van den burg

« Reactie #3 Gepost op: 17 april 2011, 18:25 »
Bij de meeste mensen waar ik mee spreek, krijgen iets over zich heen, Dat is een onzichtbare geestelijke zwarte wolk, die komt over je stoffelijke lichaam. je gaat dan dingen doen, die je van te voren verafschuwde,je komt er steeds vaster in te zitten, net een geestelijke gevangenis,of kerker,waar je aan een ijzeren ketting vast zit.
om er van los te komen, moet je al wat je zegt van het min punt een plus punt maken,dat is niet gemakkelijk
dat weet de duisternis,zorg dat je krachten weer terug gaan komen, van hoe het was, ik ga dan bidden tot God, help mij zeg ik dan, uit mijzelf kan ik het niet,al vraag je het 100 keer per dag, je zal zien dat je geest uit die gevangenis met gemak zal komen, doe het rustig aan, de veranderingen,je eigen natuur zal terugkomen,je bent een goed mens, doordat jij altijd klaar stond voor anderen kreeg jij dit, je mag schijnbaar hier op de aarde niet goed voor elkaar zijn.
*

zozo

« Reactie #4 Gepost op: 19 april 2011, 09:17 »
Dank je voor de tip, was ook van plan om in gebed te gaan voor deze situatie. Ik weet uit ervaring dat God bij machte is om ons uit welke nood dan ook te redden. Ik zal er voor bidden. Hoe kan ik met jou in contact komen ?
Advertentie
Advertentie

*

.........

« Reactie #5 Gepost op: 19 april 2011, 21:37 »
Dank je voor de tip, was ook van plan om in gebed te gaan voor deze situatie. Ik weet uit ervaring dat God bij machte is om ons uit welke nood dan ook te redden. Ik zal er voor bidden. Hoe kan ik met jou in contact komen ?
*

lieverd

« Reactie #6 Gepost op: 04 mei 2015, 06:43 »
Ik heb gedroom dat ik in de gevangenis zit en lopen te stressen in de gang en hebt 4.5 jaar gekregen. En intussen wil ik ook vluchten.  En ik zeg tegen me man dan moet je maat de zorgen nemen over je.  Maar deed hij ook als zorgzame man

Wat betekent zijn zo een droom
*

lieverd

« Reactie #7 Gepost op: 04 mei 2015, 06:45 »
Ik heb gedroom dat ik in de gevangenis zit en lopen te stressen in de gang en hebt 4.5 jaar gekregen. En intussen wil ik ook vluchten.  En ik zeg tegen me man dan moet je maat de zorgen nemen over je.  Maar deed hij ook als zorgzame man

Wat betekent zijn zo een droom
*

Bram

« Reactie #8 Gepost op: 18 april 2018, 09:02 »
Ik heb precies zoo n droom net gehad.... Ik werd onterecht naar een gevangenis gestuurd voor geen reden, maar dit keer was het een soort jeugd gevangenis wat ik ben  (16) eerder in mijn droom pro eerde ik te ontsnappen. En het lukte! Ik was blij maaaaar de bewakers bleven me wel achtervolgen

Gerelateerde onderwerpen

xx

Gestart door AL

0 reactie(s)
987 x bekeken
Laatste bericht
07 april 2011, 10:29
door AL
xx
Droom over vliegtuig dat gedeeltelijk neerstort,terwijl ik erin zit.

Gestart door Beata

4 reactie(s)
2549 x bekeken
Laatste bericht
11 april 2011, 23:34
door Beata
xx
Droom over ziel in kip gevangen

Gestart door Jamilamiel

2 reactie(s)
157 x bekeken
Laatste bericht