Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: Droom dat ik getrouwd ben  (gelezen 177 keer)

Raiz

• Gast
Droom dat ik getrouwd ben
« Gepost op: 26 april 2018, 12:29 »
Ik droomde dat ik ergens tussen bomen was. In ht bos dus. Mensen kregen winti alla dol. Toen kwam er een zwarte dame naar me toe. Ze zei me dat ik voorzichtig moet zijn want mensen hebben dingen voor me gestuurd maar dat ht weer weg is omdat me bigi sma's voor me stonden. Maar dat die zelfde mensen ht weer gestuurd hebben. Dus ik moest voorzichtig zijn. Ik vroeg toen wie ht stuurde ht en ze zei ze kon me dat niet zeggen. Ik vroeg toen waarom ze zei van jaa ik moet achteruit gaan want ik speel valijk. Toen kwam me vriend en ze zei aan hem dat zijn wijle zus vroeg waarom ik getrouwd bn??
Wie kan me hiermee helpen??? Wat betekent ht??
Ps. Ik bn niet getrouwd. Bn nog schoolgaande

Een vriend

• Gast
Re: Droom dat ik getrouwd ben
« Reactie #1 Gepost op: 29 april 2018, 20:18 »
Ik droomde dat ik ergens tussen bomen was. In ht bos dus. Mensen kregen winti alla dol. Toen kwam er een zwarte dame naar me toe. Ze zei me dat ik voorzichtig moet zijn want mensen hebben dingen voor me gestuurd maar dat ht weer weg is omdat me bigi sma's voor me stonden. Maar dat die zelfde mensen ht weer gestuurd hebben. Dus ik moest voorzichtig zijn. Ik vroeg toen wie ht stuurde ht en ze zei ze kon me dat niet zeggen. Ik vroeg toen waarom ze zei van jaa ik moet achteruit gaan want ik speel valijk. Toen kwam me vriend en ze zei aan hem dat zijn wijle zus vroeg waarom ik getrouwd bn??
Wie kan me hiermee helpen??? Wat betekent ht??
Ps. Ik bn niet getrouwd. Bn nog schoolgaande
de winti zegt aan jou dat je voorzichtig moet zijn . De winti weet tegen wie je voorzichtig moet zijn maar de winti zegt je dat niet... vreemd. Je word voor iemand gewaarschuwd maar de winti zegt jou niet tegen wie. Vraag die winti duidelijkheid want je moet weten wie dingen voor je stuurt en dat de winti minder werk heeft om steeds op te ruimen . Als je weet wie je vijand is dan hoef je niet meer daar te gaan misschien. Dus ga in gebed en vraag die winti jou duidelijk de zeggen hoor wie je voorzichtig moet zijn zodat je het weet. En niet ze kunnen je dat niet zeggen .ze kunnen dat HOPELIJK.  dan kan je voorzichtiger zijn.bid en vraag wat je kan doen zodat alles goed beter kan gaan.. of praat met je ouders over deze droom.. ze bent goed beschermd..succes.

Raiz

• Gast
Re: Droom dat ik getrouwd ben
« Reactie #2 Gepost op: 15 mei 2018, 22:25 »
Dank u wel. Zal ik doen

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming