droom dat een man een kisje met aarde op me gooit | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

droom dat een man een kisje met aarde op me gooit

• 2 reactie(s)
  • 1274 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 1274 x bekeken
droom dat een man een kisje met aarde op me gooit
« Gepost op: 27 oktober 2010, 00:24 »
ik bij een menigten van mensen, en zaten te praten oven verschillenden soorten onderwerpen.
toen kwam er een man aangelopen met een kisje als waarengrote als een juwelen kisje.
en gooide de inhoud richten mij  en hij liep weg , tussen de inhoud zaten insecten en ik sloeg ze van me af en dood.
ik liep weg en ging bij een ander groep staan een eindje verder op, ik zat op de grond en die zelfde man kwam weer en deed prescies het zelfde.  ik sloeg ze weer dood maar dit keer waaren het sprinkhanen .maar sloeg ze weer dood dit keer met moeite omdat ze veel waren maa,r ze wouden me bijten maar kregen daar de gelenheid niet voor om dat te kunnen doen. ik liep weg en klaagte en zei waarom moet die man mij steeds wer hebben, wat heb ik gedaan.en ging schuilen bij een groep mensen. inpriciepe zou die man mij daar niet moeten vinden maar toch vond hij mij weer. en deed het zelfde dit keer gooide hij het en ik sloeg en sloeg maar was te zak dat ik voor de omstanders schreeuwde ung du his hisi bika mi wawang no mang kier ding if wang bit mi klari. en ze hielpen me om ze dood te slaan

Advertentie
Advertentie

Re: droom dat een man een kisje met aarde op me gooit
« Reactie #1 Gepost op: 27 oktober 2010, 00:38 »
toen kwam ik bij een indiaanse jongen aan en ik lag op zijn bed ik was zo moe en wou slapen , hij vertelde mij als het aan mij ligt mag je blijvan. maar als mijn vader je hier aan treft kan het voor problemen zorgen. dus besloot ik maar te gaan. daarna bevond ik me op een pad waar ik met mijn stiefvader sprak die al is overleden en die zei dat hij mij wou helpen. er was een huurschuld die betaald moest worden, en ik was instaat dat ik mijn sieraden wou panden om de schuld afte lossen. hij keek me aan en zei ik denk niet dat het genoeg zal zijn voor de schuld , maar zou kijken wat ik voor je zou kunnen betekenen. en zei geef me je sieraden, ik gaf hem niet mijn gouden sieraden maar een silveren ketting met blauwe stenen. en hij liep er mee weg. ik liep verder en kwam 2 mensen tegen en raakte met ze aan de praat, toen kwam er een agent aan en hij zei mi kong fu kong tjar yu gwe bika je waka spuku na ding sma osso bika ju na tang presi fu tang en toen schrok ik wakker
Re: droom dat een man een kisje met aarde op me gooit
« Reactie #2 Gepost op: 27 oktober 2010, 20:56 »
wie kan mij vertellen wat deze droom te betekenen heeft ik wil graag weten wat de betekenis is van deze boodschap