Dromen | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Dromen

• 4 reactie(s)
  • 1258 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 1258 x bekeken
*

dorien

Dromen
« Gepost op: 26 oktober 2010, 13:08 »
Beste mensen,

Ik weet niet of ik goed zit.
Ik heb vannacht gedroomd dat het regende en mijn raam schuin naar schter open was en ik kon niet meer dicht krijgen. Een heer wie het was weet ik niet meer zag toen dat iets gebogen was en heeft het toen goed gezet, maar in die laatjes onder het raam zat vol water en ik had foto`s daarin zitten.
Mijn moeder die al overleden was was bij en we kwamen toen een vriend tegen die ook met vakantie was en ze gaf hem 50, euro. Ik heb der toen gevraagd waarom ze hem dat geld moest geven en ze zei is toch leuk as je ieman wat geeft, het is nooit te veel. Ik kwam thuis en zat mijn mijn vriend en vertelde hem over het raam en vroeg me af waar me moeder zou slapen.

Advertentie
Advertentie

*

dorien

Re: Dromen
« Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2010, 13:11 »
Beste mensen,

Ik weet niet of ik goed zit, maar wie zou mij kunnen helpen met de beteknis van deze droom.
Ik heb vannacht gedroomd dat het regende en mijn raam schuin naar schter open was en ik kon niet meer dicht krijgen. Een heer wie het was weet ik niet meer zag toen dat iets gebogen was en heeft het toen goed gezet, maar in die laatjes onder het raam zat vol water en ik had foto`s daarin zitten.
Mijn moeder die al overleden was was bij en we kwamen toen een vriend tegen die ook met vakantie was en ze gaf hem 50, euro. Ik heb der toen gevraagd waarom ze hem dat geld moest geven en ze zei is toch leuk as je ieman wat geeft, het is nooit te veel. Ik kwam thuis en zat mijn mijn vriend en vertelde hem over het raam en vroeg me af waar me moeder zou slapen.We zouden ook nog dede oso houden en een nicht van me kwam toen en ik heb al deze grijze haren van der hoofd toen weggetrokken, maar aan de linkerkant van der hoofd had ze iets geligs zag er korrelig uit en ze was ook zwanger.
*

dorien

« Reactie #2 Gepost op: 26 oktober 2010, 13:12 »
*

dorien

« Reactie #3 Gepost op: 29 oktober 2010, 18:47 »
Beste mensen,

Ik had een droom en wie van jullie zou mij kunnen vertellen wat die droom betkent.
Mijn raam stond schuin open en ik kon het niet meer dicht krijgen en het regende ,
dus werd alles nat. Een heer heeft mij toen geholpen om het raam dicht te krijgen,
alleen weet ik niet meer wie die heer is. Ik had foto`s en andere spullen in een la en dat was allemaal nat geworden.
Mijn moeder was bij mij op vakantie, maar ze is al overleden en we gingen winkelen en kwamen toen een vriend tegen en ze gaf hem toen 50, euro.
Ik vroeg der waarom en ze zei toen het is toch leuk als je iemand wat kunt geven, het is nooit te veel.
Ik kwam thuis en zat met mijn man te praten en vertelde hem over het raam en vroeg me ook af waar mijn moeder zou slapen.We zouden een dede oso houden en een nicht van me kwam en ik heb toen der grijze haren zitten wegtrekken en aan de linkerkant van der hoofd zag ik iets geligs korrelachtig en ze was in die droom zwanger.

Wie kan mij helpen met de betekenis van deze droom.
Alvast bedankt,
Dorien
Beste mensen,

Ik weet niet of ik goed zit.
Mijn moeder die al overleden was was bij en we kwamen toen een vriend tegen die ook met vakantie was en ze gaf hem 50, euro. Ik heb der toen gevraagd waarom ze hem dat geld moest geven en ze zei is toch leuk as je ieman wat geeft, het is nooit te veel. Ik kwam thuis en zat mijn mijn vriend en vertelde hem over het raam en vroeg me af waar me moeder zou slapen.
« Laatst bewerkt op: 29 oktober 2010, 18:49 door dorien »
*

atiwi

« Reactie #4 Gepost op: 29 oktober 2010, 19:16 »
Odi Dorien,

Regen betekent schoonmaken van de aarde, dus regende het in huis is het schoonmaken van je huis. En het raam weer dicht krijgen is zorgen voor beschermen van je huis.

Je moeder is dicht bij je en bescherm je, maar duid ook dat ze je nog wijze lessen van het leven leert.
Als je met je fam. van plan zijn iets te doen, vergeet niet een ieder te geven.
Maakt niet uit als het fam. was of niet.

Gr.Atiwi
Advertentie
Advertentie