dromen over tientallen kleine mannetjes | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

dromen over tientallen kleine mannetjes

• 1 reactie(s)
  • 1241 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 1241 x bekeken
*

lobie24

dromen over tientallen kleine mannetjes
« Gepost op: 20 december 2008, 16:17 »
een tijdje geleden ging erg goed met een mans persoon om.
en ik heb dus ook 2 dromen gehad omtrent die persoon.
ik was heel erg verliefd op die persoon.

droom 1.
zo droomde ik dus ook, dat die persoon bij mij thuis op bezoek kwam.
ik deed de deur open voor die persoon, en hij kwam naar binnen.
maar niet alleen maar met heel veel kleine mannen met grote hoofden en met hele duivelse katachtige ogen.
en ze waren ook heel erg donker.
op het moment dat ik mij woonkamer binnen kwam, was ik opeens met een nicht van mij.
en we begonnen te vechten met die kleine mannetjes.
op het moment dat we ze verslagen hadden(me nicht en ik).
waren ze weg.

Droom 2.
ik was in die droom in een huis, wat mijn huis moest voorstellen, maar dat totaal niet was.
en ik kwam dus binnen, maar voordat je binnen kwam had je in die droom eerst een muurtje.
ik stond achter dat muurtje en ik zag dus die persoon waarop ik verliefd was, staan in de keuken met mij moeder.
Mijn moeder stond achter het fornuis iets klaar te maken voor die persoon die ik dus leuk vond.
het enige wat ik dus zag, is dat zij in die pan aan het roeren was met een pollepel een hele grote.
In die droom was ze een medicijn voor hem aan het maken.
dus ik liep verder naar binnen, en ik keek dus naar die jongen die ik leuk vond.
op het moment dat ik naar zijn fouten keek zag ik allemaal kleine kruipende kinderen om zijn been heen kruipen.
zonder kleren.
maar er bleek dus een door open te staan, en ik zei de hele tijd"maak die deur dicht want die kinderen gaan weglopen"
maar die deur ging steeds automatisch dicht. en dan vloog hij weer open alsof die kinderen weg moesten gaan.
op het moment dat die deur open ging was het heel donker buiten.
Mijn vraag is waarom droom ik met die persoon? en ik weet ergens ook dat die droom niet goed is.
wat wil dit zeggen over mij en hem?

Advertentie
Advertentie

*

Offline Obiaman

• 1137
    • Bekijk profiel
Re: dromen over tientallen kleine mannetjes
« Reactie #1 Gepost op: 23 december 2008, 15:50 »
je droomt heel goed.
je was heel erg verliefd op hem en je winti,s laten je zien op wie je verliefd was.

wanneer je verliefd bent en je brengt je vriend naar huis is de eerste vraag wie is je vader en wie is je moeder.
kijken uit welk hout iemand gesneden is. meestal weet men dan ai is een goed persoon voor onze dochter. niemand wilt zijn of haar kind in een familie waar er gediend wordt want als er kleinkinderen uit voortkomen, wil je ze behoeden van problemen.

jij krijgt vante voren te zien op wie je verliefd bent op geestelijk niveau.

je ziet veel kinderen om hem heen en zelf aan zijn voet  een balk kinderen om zijn voet.

jou moeder in dit geval een aisa met een grote lepel die medicijn voor hem maakt, laat zien dat hij dus echt ook medicijn op geestelijk niveau nodig heeft.

dus er speelt veel meer bij hem. dat je dat ziet is een geestelijk oog die je wel weer bezit. wat goed is voor jou zodat je weet hoe en wat te doen.

Odi nanga brasa,Obiaman.