Dromen over partner | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Dromen over partner

• 1 reactie(s)
  • 92 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 92 x bekeken
*

Vera

Dromen over partner
« Gepost op: 07 november 2018, 08:36 »
Ik krijg steeds van die dromen over mijn ex bedpartner. Als hij met een andere vrouw is of als hij keuzes maakt wat in zijn nadeel werkt.
We hebben al een tijdje geen contact en ik probeerde een serieuze relatie aan te gaan met een andere man. Alleen kan ik niet intiem met deze man zijn, ik denk steeds aan mijn vorige bedpartner en mijn lichaam stoot het af. Het lijkt alsof ik vreemd ben gegaan of alsof ik iemand aan het verraden ben.

Hoe kom ik hiervan af? En hoe stop ik die dromen van die andere man? Hij en ik hadden een afstoot-aantrekken verhouding en die dromen worden mij teveel. Ik wil er namelijk niks van weten.

Groetjes, Vera

Advertentie
Advertentie

*

Neef

Re: Dromen over partner
« Reactie #1 Gepost op: 07 november 2018, 23:02 »
Ik krijg steeds van die dromen over mijn ex bedpartner. Als hij met een andere vrouw is of als hij keuzes maakt wat in zijn nadeel werkt.
We hebben al een tijdje geen contact en ik probeerde een serieuze relatie aan te gaan met een andere man. Alleen kan ik niet intiem met deze man zijn, ik denk steeds aan mijn vorige bedpartner en mijn lichaam stoot het af. Het lijkt alsof ik vreemd ben gegaan of alsof ik iemand aan het verraden ben.

Hoe kom ik hiervan af? En hoe stop ik die dromen van die andere man? Hij en ik hadden een afstoot-aantrekken verhouding en die dromen worden mij teveel. Ik wil er namelijk niks van weten.

Groetjes, Vera
je moet baden. al het oude wegwaaien. bidden. sterk worden. was prati    je bent toch niet met hem geboren.  dus stop ermee en ga leven. ga je leven opbouwen en vergeet die man.  ga baden. vergeet hem  wees sterk en leef. 

Gerelateerde onderwerpen

xx
dromen over partner en baby

Gestart door monique

1 reactie(s)
535 x bekeken
Laatste bericht
31 juli 2017, 12:24
door Lovely D
xx
Dromen over ex-en van huidige partner

Gestart door Neutraal

0 reactie(s)
2079 x bekeken
Laatste bericht
09 april 2011, 12:54
door Neutraal
xx
Dromen over partner die je een sieraad geeft

Gestart door Cherr390

0 reactie(s)
497 x bekeken
Laatste bericht
22 augustus 2016, 07:22
door Cherr390
xx
droom over ex-partner die meermaals in dromen voorkomt.

Gestart door DjaDjaUma

0 reactie(s)
342 x bekeken
Laatste bericht
08 mei 2018, 10:48
door DjaDjaUma
xx
droom over partner..

Gestart door young

2 reactie(s)
1559 x bekeken
Laatste bericht