Dromen over man | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Dromen over man

• 2 reactie(s)
  • 81 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 81 x bekeken
Dromen over man
« Gepost op: 30 september 2018, 15:33 »
Goedemiddag,

Gisteren heb ik gebeden en het 1 en ander gevraagd over deze man.

Me droom ging als volg ik liep met hem over straat en hij had z'n studie boeken in z'n hand (hij is nu al 2 weken klaar met z'n studie) we liepen door de straat van me nicht. Hij had dezelfde schoenen aan als wat ik in werkelijkheid ook heb met grijs. We kwamen in een huis terecht met alleen maar Spanjaarden. Hij ging op een matje liggen en begon te studeren. Ik voelde me niet echt op me gemak want verstond er geen woord van dus ging ik koken. Ik maakte soep volgens mij vermicelli soep en was brood aan het smeren voor die die man zelf is hij ook een Spanjaard . Hij sprak heel snel tegen mij en zei ik ben aan het studeren en wanneer ik klaar ben laat ik je maandag weten. Ik had een heel laag gesneden topje aan dat je een gedeelte van me borsten zag. Tijdens dat ik zijn brood aan het smeren was zag ik in me ooghoeken dat hij verleidelijk naar me keek maar ik liet er niets van merken. Op een gegeven moment kwam me oudste en hinderlijke nicht voor in me droom en begon Surinaams tot hem te praten. Ik vroeg aan hem versta je het hij zei een beetje. Toen sprak ze weer tot hem en ik zei hij is een Spanjaard en ze keek me echt verbaasd aan maar ze zei niets. Toen ik zei hij is Spaans waren al die Spanjaarden stil en ik stond op en zei met volle borst is er wat. Nu had ik back up me nicht dus voelde me op me gemak en daarna gingen die Spanjaarden weer door met praten en toen ging me wekker.

Wat betekent deze droom precies?

Alvast bedankt.

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Dromen over man
« Reactie #1 Gepost op: 01 oktober 2018, 13:56 »
Goedemiddag,

Gisteren heb ik gebeden en het 1 en ander gevraagd over deze man.

Me droom ging als volg ik liep met hem over straat en hij had z'n studie boeken in z'n hand (hij is nu al 2 weken klaar met z'n studie) we liepen door de straat van me nicht. Hij had dezelfde schoenen aan als wat ik in werkelijkheid ook heb met grijs. We kwamen in een huis terecht met alleen maar Spanjaarden. Hij ging op een matje liggen en begon te studeren. Ik voelde me niet echt op me gemak want verstond er geen woord van dus ging ik koken. Ik maakte soep volgens mij vermicelli soep en was brood aan het smeren voor die die man zelf is hij ook een Spanjaard . Hij sprak heel snel tegen mij en zei ik ben aan het studeren en wanneer ik klaar ben laat ik je maandag weten. Ik had een heel laag gesneden topje aan dat je een gedeelte van me borsten zag. Tijdens dat ik zijn brood aan het smeren was zag ik in me ooghoeken dat hij verleidelijk naar me keek maar ik liet er niets van merken. Op een gegeven moment kwam me oudste en hinderlijke nicht voor in me droom en begon Surinaams tot hem te praten. Ik vroeg aan hem versta je het hij zei een beetje. Toen sprak ze weer tot hem en ik zei hij is een Spanjaard en ze keek me echt verbaasd aan maar ze zei niets. Toen ik zei hij is Spaans waren al die Spanjaarden stil en ik stond op en zei met volle borst is er wat. Nu had ik back up me nicht dus voelde me op me gemak en daarna gingen die Spanjaarden weer door met praten en toen ging me wekker.

Wat betekent deze droom precies?

Alvast bedankt.
het onbekende word een bekende.. spaans spreken surinaams verstaan.. het begin van iets nieuws. anders maar nieuw. als er een man op je pad komt, zou er bepaalde dingen kunnen ontstaan. de match schoenen zegt zelfde pad. er is niet 1 man maar zijn meerdere mannen die zich aangetrokken tot je voelen. echter geeft hij aan als het zover is zal je het weten. dus het is allemaal nog open en pril.  is niet ja en nee... is open... juist die je wenst is nog bezig ,denkt en geeft nog geen ja of nee, en een ander die jou zo verleidelijk aankijkt ,, hmm,, staat in de rij.. is een vraag die open is blijven staan...maandag krijg je jou antwoord,,, wat niet is kan nog komen...!!!
Re: Dromen over man
« Reactie #2 Gepost op: 01 oktober 2018, 15:56 »
De meeste mensen zeggen dromen zijn bedrog hij heeft me toevallig vandaag geappt. Het klopt dat het idd nog pril is en wat er niet is kan nog komen.

Bedankt

Gerelateerde onderwerpen

xx
dromen over lange man

Gestart door Boesi Gado ser

2 reactie(s)
1547 x bekeken
Laatste bericht
13 december 2015, 02:11
door Boesi Gado ser
xx
Dromen over mijn ex-man