Culturu.com | Suriname Nieuws Magazine

Auteur Topic: Dromen over geld ontvangen voor vriend  (gelezen 134 keer)

OfflineCinta

• **
    • Bekijk profiel
Dromen over geld ontvangen voor vriend
« Gepost op: 12 april 2018, 14:44 »
Goedemiddag,

Vannacht heb ik gedroomd en ik weet dat het iets betekent, maar ik kan het niet helemaal plaatsen. Kan iemand mij vertellen wat het betekent.

Ik droomde dat ik zwanger was (ben ik ook op dit moment) en mijn vriend vast zat. Ik ben op onze slaapkamer en hij heeft €2000,- nodig om iets belangrijks voor hem te betalen. Zijn neef komt langs (een grote donkere gespierde man) en geeft mij de €2040,- om het voor hem te betalen. Ik vraag hem waarom hij het niet zelf aan hem geeft om het te doen, maar hij schudt nee en geeft het met twee handen aan mij (alsof hij mij ermee vertrouwt). In mijn droom is dit zijn neef die overal met hem gaat als hij snel even geld wilt bijverdienen.

Graag reacties!

Een vriend

• Gast
Re: Dromen over geld ontvangen voor vriend
« Reactie #1 Gepost op: 13 april 2018, 08:00 »
Goedemiddag,

Vannacht heb ik gedroomd en ik weet dat het iets betekent, maar ik kan het niet helemaal plaatsen. Kan iemand mij vertellen wat het betekent.

Ik droomde dat ik zwanger was (ben ik ook op dit moment) en mijn vriend vast zat. Ik ben op onze slaapkamer en hij heeft €2000,- nodig om iets belangrijks voor hem te betalen. Zijn neef komt langs (een grote donkere gespierde man) en geeft mij de €2040,- om het voor hem te betalen. Ik vraag hem waarom hij het niet zelf aan hem geeft om het te doen, maar hij schudt nee en geeft het met twee handen aan mij (alsof hij mij ermee vertrouwt). In mijn droom is dit zijn neef die overal met hem gaat als hij snel even geld wilt bijverdienen.

Graag reacties!
jij hebt het moeilijk... Je houd van hem. Die 40 extra is jou bonus... jij word iets extra gegeven.  Kijk hij zit vast omdat hij snel geld wilt verdienen.. maar kijk wat deze winti hem wijst.. als gij me nodig heeft zal ik er zijn.. en meer dan dat.. maar ergens ben jij het die voor hem bid waardoor de winti jou wijst... Kijk ik kan helpen.. maar deze winti heeft niet zomaar de neef gedaante genomen.  Waarschijnlijk is deze neef cultuur  goed bezig.   Maar hij zal er zijn   Luku dan weet je meer

© 2018 - Culturu.com | Niets van deze site mag worden gekopieerd, gereproduceerd, openbaar gemaakt, gebruikt of verspreid worden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming