dromen over fiets gestolen | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

dromen over fiets gestolen

• 0 reactie(s)
  • 760 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 760 x bekeken
dromen over fiets gestolen
« Gepost op: 05 november 2016, 08:41 »
Goedemorgen allemaal,

Vanochtend droom ik dat ik bij V&D was. Ze hadden uitverkoop. Het was in Amstelveen de volgende dag ging ik er weer naartoe. Bij het stoplicht sta ik met nog een aantal fietsers. Een heer die in mijn tas kijkt zegt dat het een goed boek is wat ik heb. Hij zei dat hij een drukkerij heeft en misschien interesse heb in andere boeken. Ik rijd met hem mee en de drukkerij was in zijn huis gevestigd. Een bruine man deed de administratie en die bewuste man liep naar zijn woning en de hele familie die daar woonde heb ik gezien. Ze gingen weg 3 blanke vrouwen en een donkere dame met een baby was er ook. Als hij weer te voorschijn komt is hij met zijn broer en dan pas merk ik op dat hij een half bloed is. Aan zijn broer was duidelijk te zien dat hij hindoestaan is. Hij, zijn broer en een dame stelden voor naar het winkelcentrum te gaan. Ik mocht mijn fiets in de schuur neerzetten. Op weg naar het winkelcentrum hoopte ik niemand tegen te komen die mij vriend kent. Als we in het winkelcentrum zijn besluit ik naar mijn huis te gaan en als ik in die schuur aankom is mijn fiets weg. Niet ingebroken en die man die daar de administratie doet zei dat hij wel 2 mannen zag lopen, maar verder niets opgemerkt heeft.

Graag jullie reactie, want dat ze mijn fiets gestolen hebben voelt niet goed aan.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groetjes,
Pamoe

Advertentie
Advertentie