Dromen over document en opgesloten. | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Dromen over document en opgesloten.

• 2 reactie(s)
  • 73 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 73 x bekeken
Dromen over document en opgesloten.
« Gepost op: 02 januari 2019, 04:17 »
Goedenacht iedereen,

Ik droomde dat ik opgepakt werd samen met nog een paar andere mensen. Ik zat in de auto maar het waren geen politie agenten. Ik zei ze nog ik heb helemaal niets gedaan waarom moet ik mee.

Ik kwam terecht in de gevangenis. Er werden gaten gemaakt in de muren van de buitenkant. Degene die de gaten aan het maken was stond ineens binnen en vroeg wie wilt er allemaal mee. Dus een ontsnapping. Bijna een ieder gaf gehoor en ik zei wil ook mee. Ik gaf antwoord dat ik ook wel mee wou gaan. Alleen was zijn antwoord NEE JIJ BLIJFT HIER. Ik kwam weer met de vraag waarom dan ik heb niets gedaan.

Ik zag ze allemaal zo een beetje 1 voor 1 ontsnappen en daarna werd ik wakker.

Ik weet ook nog dat er een stukje was van een document maar kan het niet precies plaatsten in die droom

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Dromen over document en opgesloten.
« Reactie #1 Gepost op: 02 januari 2019, 06:49 »
Goedenacht iedereen,

Ik droomde dat ik opgepakt werd samen met nog een paar andere mensen. Ik zat in de auto maar het waren geen politie agenten. Ik zei ze nog ik heb helemaal niets gedaan waarom moet ik mee.

Ik kwam terecht in de gevangenis. Er werden gaten gemaakt in de muren van de buitenkant. Degene die de gaten aan het maken was stond ineens binnen en vroeg wie wilt er allemaal mee. Dus een ontsnapping. Bijna een ieder gaf gehoor en ik zei wil ook mee. Ik gaf antwoord dat ik ook wel mee wou gaan. Alleen was zijn antwoord NEE JIJ BLIJFT HIER. Ik kwam weer met de vraag waarom dan ik heb niets gedaan.

Ik zag ze allemaal zo een beetje 1 voor 1 ontsnappen en daarna werd ik wakker.

Ik weet ook nog dat er een stukje was van een document maar kan het niet precies plaatsten in die droom
iemand wilt je aan een afspraak houden. iemand wilt je aan een overeenkomst houden. iemand wilt je tegen je zin in ...iets aansmeren waardoor jij je opgesloten voelt waarna je beseft met alle anderen die hier in zijn gelopen dat die niet kan en eruit vluchten.  op papier maar niet jou plezier.

wilt iemand jou bezitten. macht over je willen hebben.... verbreek het door er een eins aan te maken. niemand bezit jou zonder jou wil.   

succes.
Re: Dromen over document en opgesloten.
« Reactie #2 Gepost op: 03 januari 2019, 00:51 »
Ik heb geen idee als iemand bezit van me wilt nemen maar zal er op letten nog bedankt

Gerelateerde onderwerpen

xx
opgesloten zitten

Gestart door joyce

6 reactie(s)
2608 x bekeken
Laatste bericht
06 februari 2014, 19:59
door joyce
xx
een vriend opgesloten en er is ingebroken door 3 lelijke dieven

Gestart door Sonnia