Dromen over de buurvrouw haar kind en collega die voorbij rijdt | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Dromen over de buurvrouw haar kind en collega die voorbij rijdt

• 0 reactie(s)
  • 722 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 722 x bekeken
Dromen over de buurvrouw haar kind en collega die voorbij rijdt
« Gepost op: 17 oktober 2016, 12:34 »
Odi allemaal,

Het is de derde keer dat ik mijn dromen plaats. Er gaat steeds iets mis en gisteravond stel ik de wekker van mijn telefoon in op 7.00 uur. Als ik eerder wakker ben en wil kijken hoe laat het is, is telefoon uit.

Droom 1 .
Ik had samen een bewerkelijke groep met mijn collega. Een jongen was mij continu aan het uitdagen.
Ze probeerden mijn les te verstoren en toen het tijd was om naar huis te gaan zei ik tegen de leerlingen  het is nu blessure tijd. Ik ga mijn les verder afronden. Als de rekenboeken worden opgehaald kom ik 3 te kort. Als ik naar huis ga zie ik dat mijn overbuurvrouw gasten uit Nederland heeft. Het is een schoolvriend van mij, zijn zus en moeder. Die zus heb ik niet gegroet. Er was ook een flinke baby erbij die al kon praten. Ik ging naar mijn tante lopend met mijn 2 tassen. Onderweg liet ik die 2 tassen op een plek achter en in de straat mij mijn tante aangekomen besloot ik terug te keren. Die tassen waren weg niet meer op de plek waar ik ze had achtergelaten. Ik ging weer naar de mijn overbuurvrouw en zat met mijn schoolvriend zijn moeder te praten. Zijn zus ging weg en hij ging naar boven om te douchen en kwam later terug naar beneden, netjes gekleed.

Zijn moeder is al jaren overleden.

Droom 2

De buurvrouw haar dochter was thuis bij ons maar ze was ziek. Mijn broer kwam net uit de nachtdienst, hij en ik spraken niet. Ik zou weggaan en zag mij moeder beneden bij de trap. Haar boodschappen waren op de trap en ik zag een tas van mij. Ik vroeg aan mijn moeder waarom ze mijn tas moest gebruiken. De boodschappen vielen in een plas water naast de trap. Ik zag de buurvrouw komen en ik stond in de inrit en zag een brommer aankomen. De medepassagier was mijn collega en ik wilde wat naar haar toeschreeuwen, maar ik kwam geen geluid uit. Ik gas gel dikke vieze slijm over.
Mijn buurvrouw haar dochter liep haar moeder tegemoet met een doos pepermunt.

Ik heb  niet zo een goed gevoel over mijn collega en dat mijn stem weg was en daarna moest overgeven.
Ook die flinke baby die al kon praten heb ik mijn vraagtekens over.

Wie zou mij kunnen vertellen wat mijn dromen te betekenen hebben.

Alvast bedankt voor jullie reactie.
An

Advertentie
Advertentie