dromen over bijen die op je afkomen | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

dromen over bijen die op je afkomen

• 6 reactie(s)
  • 5076 x bekeken
  • 6 reactie(s)
  • 5076 x bekeken
*

denyo

dromen over bijen die op je afkomen
« Gepost op: 05 december 2010, 22:38 »
ik droomde dat ik buiten ging lopen in suriname toen zag ik een zwerm bijen boven mijn hoofd vliegen.en toen rende ik een huis binnen en zag die bijen om het huis heen vliegen en toen werd ik waker, in werkelijkheid gebeurde het ook met mij in suriname als ze op je af komen lijkt het als of een demoon op ja af komt,deze droom is geen goeie droom denk ik ?

Advertentie
Advertentie

*

Bigimang

Re: dromen over bijen die op je afkomen
« Reactie #1 Gepost op: 05 december 2010, 23:32 »
Odi odi Denyo

ik denk dat deze droom je laat zien dat je een hele sterke aantrekkings kracht hebt maar je moet
weten hoe je het negative moet loslaten en het positive moet vast houden.

Odi God Bles.
 Bigimang

*

Offline getyours

• 2212
    • Bekijk profiel
    • Tamare Sma Sani
« Reactie #2 Gepost op: 07 december 2010, 01:03 »
ik droomde dat ik buiten ging lopen in suriname toen zag ik een zwerm bijen boven mijn hoofd vliegen.en toen rende ik een huis binnen en zag die bijen om het huis heen vliegen en toen werd ik waker, in werkelijkheid gebeurde het ook met mij in suriname als ze op je af komen lijkt het als of een demoon op ja af komt,deze droom is geen goeie droom denk ik ?

Waarom vindt je dat het geen goede droom is?
Wat zij de voor bodes geweest van deze droom?

mvg
Tide mi na kotokoi boi ma'anga leri kisi sabi mo tron Dompo.
*

1Angel

« Reactie #3 Gepost op: 07 december 2010, 12:30 »

Dromen met bijen hebben te maken met emoties, veranderingen in het gevoels leven. Voor sommige een aankondigeing in de liefde
*

Marijke Nederbiel

« Reactie #4 Gepost op: 29 april 2018, 19:30 »
Goedemiddag ik droomde dat bijen op mij afkwamen en er was iemand die mij beschermde en die persoon bracht mij me huis binnen en duwde de deur dicht.Zou graag willen weten wat het betekend.
Advertentie
Advertentie

*

Een vriend

« Reactie #5 Gepost op: 29 april 2018, 19:54 »
Goedemiddag ik droomde dat bijen op mij afkwamen en er was iemand die mij beschermde en die persoon bracht mij me huis binnen en duwde de deur dicht.Zou graag willen weten wat het betekend.
duidelijk dat je beschermd word en dat de winti die je beschermd jou niet alleen veilig in een huis zet. Maar de deur bewaakt..duidelijk is dat bijen alsvried/ vijand gezien word .zoals haatliefde... iets wat jou dus pijn zou doen. Je word beschermd tegen die pijn. Wat het ook zou zijn... jij zal toch moeten nagaan wat het is. Kan liefde zijn. Kan een vriendschap zijn.  Maar je word beschermd tegen die pijn die jou bespaard zal blijven..
*

T-EYE

« Reactie #6 Gepost op: Gisteren om 16:42 »
GM.MYN DROOM LUID DAT ER BYEN OP ME RUG ZATEN EN STAKEN MY.MAAR NOOIT EEN ZWELLING GEZIEN. VREEMD VOOR MY.

Gerelateerde onderwerpen

a04
Bekijk van welke plantage je voorouders afkomen

Gestart door suriname01

3 reactie(s)
1964 x bekeken
Laatste bericht
11 maart 2009, 19:59
door dyna
xx
dromen met moeder die overleden is die belt naar nederland

Gestart door denyo