Dromen ove het vangen van vallende manja's | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Dromen ove het vangen van vallende manja's

• 1 reactie(s)
  • 1321 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 1321 x bekeken
Dromen ove het vangen van vallende manja's
« Gepost op: 11 november 2013, 22:27 »
Odi odi droomkenners,

Ik droomde een paar dagen geleden dat ik samen met een nicht op het erf van ons ouderlijk huis stonden.Op het erf aan de achterkant stond een grote manja boom die nu al een maand of 2geleden is gekapt maar nog steeds voorkomt in mijn droom.
Ik droomde dat we probeerde alle vallende manja's proberen te vangen, het leek een soort wedstrijd waarbij zij me altijd voor was dus alles opving(ze was heel snel)Maar het rare was dat ik naar een manja in de boom bleef kijken, het leek alsof ik die speciaal wilde hebben maar hij viel maar niet.OP een gegeven moment draaide ik me om en zag een manja op de grond liggene, raar want we hadden hem niet zien vallen.toen ik het zag, zag zij het daarna ook maar bij deze was ik haar gelukkig te snel af, ondanks ze het wilde pakken hield ik het goed vast.maar na dit alles bleef ik naar die ene manja aan de boom kijken, die maar niet viel en werd ik wakker!!
De manja"s  zagen er heerlijk uit, roodborsje ofzo!
Heeft iemand een idee???  :ashamed0006:

Advertentie
Advertentie

*

Prodo misie

Re: Dromen ove het vangen van vallende manja's
« Reactie #1 Gepost op: 17 november 2013, 17:22 »
Odi Wendy30,

Droom over vallende manja's is positief, maar er is een grote ? De boom is gekapt en het verschijnt steeds weer in je dromen dat betekent dat er iets aan de hand is. wie of wat huisde in die boom?

Deze droom speelt zich af op het erf van je ouderlijk huis en als je daar bent geboren op het werk moet je het zeker onderzoeken dmv gebed. De boom verschijnt niet zomaar in je droom. Jij en je nicht vechten om een manja, waarom? Het gaat niet om dat die manja lekker is, er is meer aan de hand en brengt dat weer in verband met je leven.

Ik hoop dat je hieruit kom.

PM

Gerelateerde onderwerpen

xx
dromen over manja's

Gestart door Kroeske

9 reactie(s)
4742 x bekeken
Laatste bericht
05 november 2011, 07:26
door Kroeske
xx