Dromen met pols boeien | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Dromen met pols boeien

• 0 reactie(s)
  • 61 x bekeken
  • 0 reactie(s)
  • 61 x bekeken
Dromen met pols boeien
« Gepost op: 24 september 2018, 15:14 »
Beste culturu leden, een goede middag. Is er iemand die mij misschien kan helpen met mijn droom? Ik droomde dat ik op een brommer zat en het was donker echt zwart donker ik kon niks zien ik deed de koplampen van mijn brommer aan maar toch kon ik bijna niets zien echt minimaal het leek alsof ik voor een paar sec blind werd en toen ik bij kwam was ik bij een tankstation en daar zag ik bekende mensen maar geen familie ofzo en ik keek naar mijn eigen hand en pols mijn hand was in een vuist gebald 1en en iemand ik kon niet zien wie dat was deed een boei om mijn pols? Wat kan dit betekenen? Ik heb een obia man gevraagd die mij helpt maar hij zegt dat ik het niet hoef te kopen want anders blijf je boeis kopen en dan heb je er te veel? Ik respect zijn menening hij heeft zeer goed werk verricht en hij heeft heel veel kennis maar ik voel toch echt dat ik die boei moet kopen als ik het geld heb ook droomde ik ooit van een boei met 4 slangen koppen? Is er iemand die kennis heeft hiermee..?

Ik hoor het graag.
Mvg
Bonwaku

Advertentie
Advertentie

Gerelateerde onderwerpen

xx
zwarte rubberen band om me pols

Gestart door Bennie

1 reactie(s)
1489 x bekeken
Laatste bericht
30 november 2014, 10:13
door Sharmila
xx
Boeien

Gestart door Rwna

1 reactie(s)
459 x bekeken
Laatste bericht
23 september 2018, 23:49
door Yemaya
xx
Wat kan de reden zijn, dat 1 Vodu om 1paar boeien, inplaatst van 1boei vraagt?

Gestart door taki taki no de

4 reactie(s)
1656 x bekeken
Laatste bericht
23 januari 2013, 12:40
door taki taki no de
xx
Dromen die vaker voorkomen met hele gesprekken met 1 dezelfde persoon

Gestart door RahanaN

1 reactie(s)
1479 x bekeken
Laatste bericht
08 september 2010, 16:52
door Obiaman
xx
odi odi idereen,dromen met mijn vrouw neef,wie kan mij met deze droom helpen aub

Gestart door denyo

0 reactie(s)
708 x bekeken
Laatste bericht
21 juni 2011, 09:51
door denyo