Dromen analiseren | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Dromen analiseren

• 5 reactie(s)
  • 1148 x bekeken
  • 5 reactie(s)
  • 1148 x bekeken
*

Offline BK

• **
  • 47
    • Bekijk profiel
Dromen analiseren
« Gepost op: 16 februari 2017, 11:53 »
Goedemorgen.

Ik merk dat er niet veel wordt gereageerd op topics maar er alles wordt wel veelvuldig gelezen.
Zelf ben ik ook 1 van die members die veel leest, vooral omdat ik veel lering trek uit de berichten en reacties van andere.

Zelf ben ik  de laatste jaren veelvuldig met mijn eigen IK bezig en mijn cultuur.

Ik heb in mijn leven altijd veel voorspellende dromen gehad. Heb geleerd om de dromen op te schrijven zodat ik een aanknopingspunt heb zodra  de droom in de realiteit uitkomt.

Vaak, zeker wanneer mijn geest wat onrustig is, is het voor mij moeilijk om de boodschap uit mijn droom te halen. Soms duurt het weken tot ik in de realiteit besef wat voor boodschap mijn droom had.

Ik wilde dus mijn dromen met jullie delen en hopelijk kunnen jullie mij helpen met het analyseren van de boodschap?

Advertentie
Advertentie

Re: Dromen analiseren
« Reactie #1 Gepost op: 16 februari 2017, 12:39 »
Goedemorgen BK,

Uit het uitleg van dromen kunnen mensen ook veel leren, maar het is niet makkelijk om dromen te verklaren.

Veel leden posten dromen achter elkaar en zien nog steeds de rode lijn niet.
Het verklaren van dromen is een wisselwerking.

Leden kunnen ervan leren maar ook degene die de droom verklaard.
Ik verklaar dromen aan hand van gevoel en verbanden die ik leg.
Dan krijg je als reactie ja dank u wel.

Maar ik die mijn visie geeft zou graag willen horen hoe ervaar je die visie.
Kan je jezelf erin vinden, ik doe het niet voor dank u wel.
Want uit dank u wel haal ik geen voldoening.
Ik help graag mensen maar uiteindelijk ben ik ook bezig met mijn geestelijke groei.

In de loop der tijd ben ik ook gegroeid met het verklaren van dromen.
En ik heb meerdere malen aan gegeven dat leden ook zelf moeten proberen te begrijpen wat een droom kan betekenen.

Want hoe we het wenden of keren het is en blijft de communicatie tussen jou en je bigi sma's.
Ik zelf krijg ook nog hulp van het verklaren van mijn eigen dromen ik doe het ook niet altijd alleen.
Maar ik probeer ook zelf ook wat uit te halen en dat is wat ik toch nog mis op CC.com.

En daarnaast is dromen verklaren iets wat ik leuk vind om te doen wanneer ik er tijd voor heb.
Want ik heb een baan, mijn eigen leven en noem maar op.
Ik kan niet elke dag op CC.com zijn en dromen bijhouden die net gepost zijn.

Ik zou het ook fijn vinden als meerdere leden hun visie op een droom zouden geven.
Want kennis zit in een ieder, al heb je geen volledige visie maar je kan neerzetten ik heb gehoord of ik weet dat iets zoiets zo'n betekenis kan hebben.

Want ik praat ook in kan/misschien, verleden en tegenwoordige tijd, want ik doe geen luku als ik mijn visie geef.
Het is aan degene die de droom krijgt de taak om te achterhalen wat de droom betekend.

*

Offline BK

• **
  • 47
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 16 februari 2017, 13:58 »
Hi Lovely,

Dankjewel voor je reactie.

En je hebt helemaal gelijk. Het is heel belangrijk om zelf goed na te denken over je eigen dromen en boodschappen.

Wellicht heb ik het niet goed verwoord, maar het is zeker niet mijn verwachting dat mijn dromen door de leden hier worden ontleed. Het is meer om ook te zien hoe een ander naar een bepaalde boodschap kijkt.
« Reactie #3 Gepost op: 16 februari 2017, 14:07 »
Hi Lovely,

Dankjewel voor je reactie.

En je hebt helemaal gelijk. Het is heel belangrijk om zelf goed na te denken over je eigen dromen en boodschappen.

Wellicht heb ik het niet goed verwoord, maar het is zeker niet mijn verwachting dat mijn dromen door de leden hier worden ontleed. Het is meer om ook te zien hoe een ander naar een bepaalde boodschap kijkt.

Dat is precies wat ik ermee wil bereiken.
Dat er meerdere manieren zijn om tegen een droom aan te kijken.

En dat het aan dromer ligt welke visie nog aanvulling kan hebben op hun eigen visie.
En zo groei je, zo krijg groeit je zelfvertrouwen en zo leer je jezelf geestelijk kennen.

« Reactie #4 Gepost op: 08 maart 2017, 16:22 »
U heeft gelijk  ;), ik vind het zelf nog steeds moeilijk mijn bevindingen te delen met een ander omdat ik nog lerende ben en een beetje onzeker.
Advertentie
Advertentie

*

Offline Donna

• **
  • 46
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 08 maart 2017, 19:09 »
Goedenavond zou u mijn droom kunnen verwoorden ? Want
Ik krijg er nooit een reactie op. Ik heb vanochtend twee sromen geplaatst maar ben bang dat niemand me erop kan wijzen
Danku

Gerelateerde onderwerpen

xx
dromen dromen dromen dromen en nog eens dromen

Gestart door noowtje

2 reactie(s)
2036 x bekeken
Laatste bericht
12 september 2012, 23:07
door noowtje
xx
onderscheid maken in dromen bigisma en of bekenden in dromen