Dood van mijn geliefde in een auto ongeluk | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Dood van mijn geliefde in een auto ongeluk

• 2 reactie(s)
  • 137 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 137 x bekeken
*

Toet

Dood van mijn geliefde in een auto ongeluk
« Gepost op: 30 september 2018, 16:05 »
Odi odi. Ik heb gisteravond een zware droom gehad. Ik droom niet vaak. Maar het was wel hectisch. Ik heb gedroomd dat mijn geliefde is omgekomen in een auto ongeluk. Ik was toen op plaats van bestemming maar zag mijn man niet meer. Alleen de beschadigde auto. Ik kwam om spullen uit de auto te halen, zag alleen zijn tas, een onbekende man zou het nemen maar ik was zo snel dat ik het heb kunnen nemen uit de auto. Kwam toen thuis maar in elk geval niet mijn huis, zag ik familie leden komen condoleren. En ik maar huilen. Toen zijn moeder, zus en families. Zelfs mijn ex man kwam mij condoleren. Toen sprak mijn schoonmoeder over de kleding. Zij stelde voor om rood aan te trekken bij de begrafenis. Dus iedereen moest rood aantrekken. Even later zelfs de hummer was rood in mijn droom. Die reed toen weg. Iedereen was plots ook weg. Ik was alleen in dat huis gebleven. Ik liep naar buiten, toen kwamen er 2 dames families van mijn man in dat huis. Maar dan liep ik alleen op straat om naar huis te gaan. Toen werd ik wakker met hoofdpijn, lichaamspijnen. Wat heeft dit te betekenen? Dank u

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Dood van mijn geliefde in een auto ongeluk
« Reactie #1 Gepost op: 01 oktober 2018, 13:49 »
Odi odi. Ik heb gisteravond een zware droom gehad. Ik droom niet vaak. Maar het was wel hectisch. Ik heb gedroomd dat mijn geliefde is omgekomen in een auto ongeluk. Ik was toen op plaats van bestemming maar zag mijn man niet meer. Alleen de beschadigde auto. Ik kwam om spullen uit de auto te halen, zag alleen zijn tas, een onbekende man zou het nemen maar ik was zo snel dat ik het heb kunnen nemen uit de auto. Kwam toen thuis maar in elk geval niet mijn huis, zag ik familie leden komen condoleren. En ik maar huilen. Toen zijn moeder, zus en families. Zelfs mijn ex man kwam mij condoleren. Toen sprak mijn schoonmoeder over de kleding. Zij stelde voor om rood aan te trekken bij de begrafenis. Dus iedereen moest rood aantrekken. Even later zelfs de hummer was rood in mijn droom. Die reed toen weg. Iedereen was plots ook weg. Ik was alleen in dat huis gebleven. Ik liep naar buiten, toen kwamen er 2 dames families van mijn man in dat huis. Maar dan liep ik alleen op straat om naar huis te gaan. Toen werd ik wakker met hoofdpijn, lichaamspijnen. Wat heeft dit te betekenen? Dank u
Dag Toet,
In iedergeval weet je dat je droom temaken heeft met bezit. je hebt zijn bezit net nog kunnen wegtrekken want anders waren ze je voor geweest.
kijk als ik je mag zeggen, rood dragen op een begrafenis is geen rouw.maar verder gaan met leven... ik stel voor dat je toch even moet kijken wie vecht om bezittingen of gudu sani binnen je man zijn kring. het gaat puur om geld of bezittingen. hij moet zijn lichaam goed dichtmaken en voorkomen dat men jaagt of aast op dingen en jij bent erbij.. dus regelen jullie je dingen aub goed, want er heerst bigi ai enz enz..
wasi tap ung srefi, seti ung tori. regel alles goed.nu alles geregeld kan worden want men kan soms net aasgieren zijn.
*

Toet

Re: Dood van mijn geliefde in een auto ongeluk
« Reactie #2 Gepost op: 01 oktober 2018, 14:26 »
Ooo ok ok.....nou ik heb dit gevoel allang.....dus ik ben er om te redden zeg maar....thnx voor de tip....

Gerelateerde onderwerpen

xx
auto-ongeluk

Gestart door lobilibie

6 reactie(s)
7468 x bekeken
Laatste bericht
14 maart 2011, 10:14
door getyours
xx
droom over auto-ongeluk

Gestart door diaantje