Dondru ben bari bliksem ben kon( Donder en Bliksem) | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Dondru ben bari bliksem ben kon( Donder en Bliksem)

• 4 reactie(s)
  • 3492 x bekeken
  • 4 reactie(s)
  • 3492 x bekeken
*

Offline luangupikinte

• 807
  • tide mi du den bun tamara den wani kiri mi
    • Bekijk profiel
Dondru ben bari bliksem ben kon( Donder en Bliksem)
« Gepost op: 21 juli 2009, 22:21 »
Odi Odi Mensen,

ik droomde dat ik naar buiten keek en ik was onder een kampu ik zag dat het aan het donderen was de bliksem sloeg meerdere keren zelfs bliksem werd er gewoon rood van ik zei in mezelf ik hoop dat het niet deze kant op komt ik zag huizen in brand gaan door het vuur en zei tegen mij broer laten we maar snel onder die kampu gaan want bliksem e naki leki lauw man(  het bliksem hier als een gek)  dus ik liep onder het kampu en zag paar mensen jaw liederen zingen ik rende onder de kampu en strekte mijn voeten uit en begon te zweven in een rondje ik lachte en zette bijde voeten weer op de grond en liep weer weg en ik werd wakker

groetjes lp(jong-obia)

Advertentie
Advertentie

Re: Dondru ben bari bliksem ben kon( Donder en Bliksem)
« Reactie #1 Gepost op: 21 juli 2009, 22:32 »
Iets met de kromantie winti ??
Meer durf ik niet te zeggen.
*

Offline luangupikinte

• 807
  • tide mi du den bun tamara den wani kiri mi
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 22 juli 2009, 19:25 »
Odi Odi Modelletje

hoezo niet ? iedereen heeft zijn visie en mischien was der jouwne wel goed

groetjes lp(jong-obia)
*

san

« Reactie #3 Gepost op: 23 juli 2009, 16:21 »
Odi,

Misschien zoals modelletje aangeeft een Krumanti, maar dat geeft nog niet weer wat er bedoeld wordt met de droom, het lijkt mij dat je krumanti je iets duidelijk wil maken. Even mijn logica erop los latend :nerd:

Is er iets in je omgeving dat je onbewust/bewust ziet aankomen, iets van onheil dat als je geen maatregelen neemt het jou ook wel eens zou kunnen treffen?
Zo ja, dan zou het kunnen dat je wordt gewaarschuwd om je maatregelen te gaan nemen en naar je gevoel te luisteren.
Het feit dat er andere Jaw liederen aan het zingen waren, lijkt mij dat er anderen zijn die je wijzen op gevaren en dat als je luisterd naar deze waarschuwingen ( in je droom aangegeven als liederen) je kan ontkomen aan het ontheil :fun_076:.

Het lijkt mij dat je krumanti de boodschapper in het verhaal is die je wakker wilt schudden voor iets dat je eigenlijk als weet.

Maar ook ik kan de plank mis slaan, en er zijn vele wegen die naar rome lijden, uiteindelijk zijn dromen iets dat zo persoonlijk is dat het voor een ander met zijn eigen subjectieve gevoelens anders beoordeeld wordt dan door de dromer zelf.

Maar mischien kun je er wat mee.
 :biggrin:

Tan Bun San
*

Dya-Dya

« Reactie #4 Gepost op: 24 juli 2009, 03:06 »
klopt hij laat je zien om te ontwaken deze jaw
Advertentie
Advertentie