Contract en geprikt worden in me buik | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Contract en geprikt worden in me buik

• 2 reactie(s)
  • 104 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 104 x bekeken
Contract en geprikt worden in me buik
« Gepost op: 03 oktober 2018, 22:42 »
Goedenavond,

Ik heb 2 dromen waar ik mee zit.

Droom 1 ik was met 2 nichten van me in een trappenhuis hun waren aan het praten en eentje gooide een vuilnis zak en eten in een container in het trappenhuis. Uiteindelijk zaten we aan tafel. Ik sprak met 1 van me nichten om misschien een huis te kopen. Er kwam een witte vrouw en die vroeg wie familie is van familie..... (naam weet ik niet meer). We staken allemaal onze vinger op ik had beide handen in de lucht. Totdat die witte vrouw zei nee jij bent geen familie. Er kwam iemand langs en legde contracten op tafel neer. Ik zei hoeft niet hoor want ik word niet als familie gezien. Die dame liet het contract op de tafel liggen.

Droom 2 ik liep op de markt er was een vrouw die me kwaad wou doen met 1 of ander vreemde voorwerp. Ik vroeg aan een Hindoestaanse verkoper als hij een schaar voor me had om mezelf te kunnen verdedigen. Ik kon ontkomen maar voelde ineens een pijn bij me navel. Iemand had me geprikt in me buik met een kleine naald. Er liep iemand voorbij kon niet zien als het een vrouw of een man was. Weet wel dat het op een Hindoestaan leek. Hij/zij zei een paar dingen wat ik me niet meer kan herinneren weet wel dat hij/zij zei iets over haitianen zei en dat ik het niet meer terug moet sturen. Ik ging uiteindelijk bij een paar hele donkere mensen langs.

Kan iemand me vertellen wat deze dromen betekenen.

Advertentie
Advertentie

*

Basi dinami

Re: Contract en geprikt worden in me buik
« Reactie #1 Gepost op: 04 oktober 2018, 20:24 »
Goedenavond,

Ik heb 2 dromen waar ik mee zit.

Droom 1 ik was met 2 nichten van me in een trappenhuis hun waren aan het praten en eentje gooide een vuilnis zak en eten in een container in het trappenhuis. Uiteindelijk zaten we aan tafel. Ik sprak met 1 van me nichten om misschien een huis te kopen. Er kwam een witte vrouw en die vroeg wie familie is van familie..... (naam weet ik niet meer). We staken allemaal onze vinger op ik had beide handen in de lucht. Totdat die witte vrouw zei nee jij bent geen familie. Er kwam iemand langs en legde contracten op tafel neer. Ik zei hoeft niet hoor want ik word niet als familie gezien. Die dame liet het contract op de tafel liggen.

Droom 2 ik liep op de markt er was een vrouw die me kwaad wou doen met 1 of ander vreemde voorwerp. Ik vroeg aan een Hindoestaanse verkoper als hij een schaar voor me had om mezelf te kunnen verdedigen. Ik kon ontkomen maar voelde ineens een pijn bij me navel. Iemand had me geprikt in me buik met een kleine naald. Er liep iemand voorbij kon niet zien als het een vrouw of een man was. Weet wel dat het op een Hindoestaan leek. Hij/zij zei een paar dingen wat ik me niet meer kan herinneren weet wel dat hij/zij zei iets over haitianen zei en dat ik het niet meer terug moet sturen. Ik ging uiteindelijk bij een paar hele donkere mensen langs.

Kan iemand me vertellen wat deze dromen betekenen.
heeft met een bere tori te maken.  vuil weggooien is op ruimen. contracten zijn verbintenissen die de familie was aangegaan en daar willen ze het nageslacht aan houden.  indien jij erbij hoort dan zou het ook op jou slaan..   maar ... je zit met veel vraagtekens? in de familie.  je verdedigd jezelf   komt op voor jezelf. je bent bezig dat wat in duister zit recht te trekken .. en het lukt je aardig ook... alleen merk ik dat jij veel alleen doet wat bere betreft.  je bent ook van een bere... familie.. maar kijk als je in sommige dingen niet word uitgesloten  niet erbij word betrokkenen   .... maar je komt voor jezelf op..
Re: Contract en geprikt worden in me buik
« Reactie #2 Gepost op: 06 oktober 2018, 12:20 »
Bedankt

Gerelateerde onderwerpen

xx
Slang kruipt vanuit mijn buik, in iemand anders buik.

Gestart door taki taki no de

6 reactie(s)
2948 x bekeken
Laatste bericht
27 juni 2012, 09:55
door taki taki no de
xx
buik

Gestart door chavelly

2 reactie(s)
1205 x bekeken
Laatste bericht