Bus ongeluk/ slaapverlamming | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Bus ongeluk/ slaapverlamming

• 1 reactie(s)
  • 79 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 79 x bekeken
*

Grace

Bus ongeluk/ slaapverlamming
« Gepost op: 29 december 2018, 14:51 »
Goedemiddag,

Net droomde ik dat ik in de bus zat van voren. Ik was op een uitje. Met meerdere mensen (onbekend). Opeens gast de buschauffeur met volle snelheid naar voren. Op dat moment besefte ik dat we tegen iets aan zouden komen en ik wist dat ik zou sterven ik riep mijn moeder "mama" "mama". Op dat moment werd ik wakker maar.... ik werd niet echt wakker... Ik zag m'n kamer maar was volledig verlamt. K kon niks zeggen. In mijn hoofd riep ik Jezus help mij, Jezus help mij, ik geloof in u en uw kracht.. Toen kon ik me langzaam weer bewegen en kwam ik eruit..
Wat betekende de droom met de buschauffeur? , de slaapverlammingen heb ik trouwens vaker last van. Heel akelig soms is het ook 't geval dat er daadwerkelijk iemand bij me komt liggen en me kietelt terwijl ik me nie kan bewegen.

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Bus ongeluk/ slaapverlamming
« Reactie #1 Gepost op: 30 december 2018, 05:53 »
Goedemiddag,

Net droomde ik dat ik in de bus zat van voren. Ik was op een uitje. Met meerdere mensen (onbekend). Opeens gast de buschauffeur met volle snelheid naar voren. Op dat moment besefte ik dat we tegen iets aan zouden komen en ik wist dat ik zou sterven ik riep mijn moeder "mama" "mama". Op dat moment werd ik wakker maar.... ik werd niet echt wakker... Ik zag m'n kamer maar was volledig verlamt. K kon niks zeggen. In mijn hoofd riep ik Jezus help mij, Jezus help mij, ik geloof in u en uw kracht.. Toen kon ik me langzaam weer bewegen en kwam ik eruit..
Wat betekende de droom met de buschauffeur? , de slaapverlammingen heb ik trouwens vaker last van. Heel akelig soms is het ook 't geval dat er daadwerkelijk iemand bij me komt liggen en me kietelt terwijl ik me nie kan bewegen.
je hebt vaker het gevoel wakker te willen worden... maar niet wakker te worden.  of je bent echt wakker  alleen kan je niet bewegen.  als dat het geval is ..en in combinatie met je droom dat iets je angst wilt aanjagen. kietelen. enz. ja is duidelijk dat iets je plaagt en aandacht vraagt.

op zn Surinaams..  opo. je moet wat doen. baden enz. is vaker gebeurt. het moet niet gebeuren want als het echt gebeurt dan is het te laat. toch.  bid zoals je bid  Jezus.  maar kijk ook naar winti gedeelte.  succes. wasi

Gerelateerde onderwerpen

xx
Mama taki pikin i no abi bus'indji(mama zei jongen je hebt geen bus..)

Gestart door luangupikinte

6 reactie(s)
1935 x bekeken
Laatste bericht
28 september 2008, 07:54
door luangupikinte
xx
droom over ongeluk

Gestart door doglameid

1 reactie(s)
1400 x bekeken
Laatste bericht