brood met kaas | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

brood met kaas

• 1 reactie(s)
  • 314 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 314 x bekeken
*

Offline BK

• **
  • 46
    • Bekijk profiel
brood met kaas
« Gepost op: 23 april 2018, 09:29 »
Goedemorgen,

Ik droomde dat ik ergens was, leek op een markt....
En er was een dame een donkere volle dame, met fleurige kleding aan en die had een mand met brood
Dun gesneden brood. En ik liep langs haar en ze bood een een snee brood aan met kaas, en ik nam het aan en ik dacht nog, wow dat is veel kaas.

Vervolgens later zag ik een menigte die achter de vrouw aan zat voor haar spullen en etenswaren.
Ik zag hoe ze vocht om uit de menigte te komen maar ik deed niets om haar te helpen ik stond en keek ernaar. Vervolgens is ze wel uit de menigte gekomen en ik dacht nog yes je bent een sterke vrouw.

Er was een hele tijd dat ik mijn dromen niet kon onthouden maar nu droom ik volop en heel scherp.
helaas begrijp ik vaak de boodschap er niet achter, pas later wanneer er in het echte leven iets gebeurt dan denk ik, ooh ik heb hier over gedroomd.

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: brood met kaas
« Reactie #1 Gepost op: 24 april 2018, 10:16 »
Goedemorgen,

Ik droomde dat ik ergens was, leek op een markt....
En er was een dame een donkere volle dame, met fleurige kleding aan en die had een mand met brood
Dun gesneden brood. En ik liep langs haar en ze bood een een snee brood aan met kaas, en ik nam het aan en ik dacht nog, wow dat is veel kaas.

Vervolgens later zag ik een menigte die achter de vrouw aan zat voor haar spullen en etenswaren.
Ik zag hoe ze vocht om uit de menigte te komen maar ik deed niets om haar te helpen ik stond en keek ernaar. Vervolgens is ze wel uit de menigte gekomen en ik dacht nog yes je bent een sterke vrouw.

Er was een hele tijd dat ik mijn dromen niet kon onthouden maar nu droom ik volop en heel scherp.
helaas begrijp ik vaak de boodschap er niet achter, pas later wanneer er in het echte leven iets gebeurt dan denk ik, ooh ik heb hier over gedroomd.
zelf nen jij een sterk persoon. die mevrouw zal er voor je zijn wanneer je haar nodig hebt. simpel gezegd het zal je niet ontbreken aan voedsel. wel zullen anderen zijn die haar zoeken en haar graag willen hebben. vaak hoor je dat men in sommige families opzoek zijn naar die ene winti die verzorgt. wel, als iets voor jou moet zijn zal het zo zijn... wel moet je moeite doen om naar haar om te kijken. dus laat geen kaas van je brood eten.

is een winti die er voor je zal zijn.

Gerelateerde onderwerpen

xx
Brood kopen in een surinaamse winkel met mijn vader

Gestart door dyna

4 reactie(s)
2109 x bekeken
Laatste bericht
07 september 2008, 20:24
door dyna
xx
(swiet)Watra met brood en geld erin wat betekent dat?

Gestart door Kuminda

3 reactie(s)
2613 x bekeken
Laatste bericht
12 augustus 2013, 12:21
door lobiingi
xx
kaas

Gestart door jay-velino

8 reactie(s)
2979 x bekeken
Laatste bericht