Brand | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Brand

• 2 reactie(s)
  • 57 x bekeken
  • 2 reactie(s)
  • 57 x bekeken
*

Babyg

Brand
« Gepost op: 09 september 2018, 16:48 »
Ik heb gedroomd dat het huis van mijn neef waar ik woonde in brand stond. Niemand kon t nummer van de brandweer vinden dus brande het huis helemaal af. Het is ook dat huis waar ik en mijn gezin in bleven. Wat kan t betekenen.

Advertentie
Advertentie

Re: Brand
« Reactie #1 Gepost op: 09 september 2018, 21:28 »
Ik heb gedroomd dat het huis van mijn neef waar ik woonde in brand stond. Niemand kon t nummer van de brandweer vinden dus brande het huis helemaal af. Het is ook dat huis waar ik en mijn gezin in bleven. Wat kan t betekenen.
*

een vriend

Re: Brand
« Reactie #2 Gepost op: 11 september 2018, 07:23 »

dat huis staat in brand. is nooit een goed teken .. en het nummer van de brandweer kan niemand vinden waardoor alles vernietig word.. er word hulp gezocht  maar je krijgt het nummer niet.. ga opzoek naar hulp.. zoek en gij zult vinden ... want soms heeft men hulp nodig maar dan zijn er obstakels dat er hulp vlak voor je neus is maar het toch niet kan zien. het nummer van de brandweer staat zo groot geschreven. en toch kan je het niet vinden waardoor het te laat kan zijn.  een ieder die de brandweer moet bellen kent het nummer.. overal en iedereen kent de brandweer nummer..maar de opstakel is zo groot dat je dat nummer niet ziet van de duman. brandweer. heeft met iets ouds te maken.. vuur. boos.. ruzie..waarom het huis in brand staat en er geen hulp gevonden werd. tegenwerking.. .. moet je toch goed kijken om toch hulp te vinden om na ge blust te worden. en weer goede start te maken... succes..

Gerelateerde onderwerpen

xx
brand

Gestart door evyann

1 reactie(s)
937 x bekeken
Laatste bericht
17 september 2011, 04:23
door Sabi
xx
Droom over brand

Gestart door dabiko