Bos | Culturu.com
Suriname Nieuws Magazine

Bos

• 1 reactie(s)
  • 66 x bekeken
  • 1 reactie(s)
  • 66 x bekeken
*

Bellaz

Bos
« Gepost op: 20 oktober 2018, 11:44 »
Odi,

Ik droomde dat een dame schande kreeg op social media en toen reageerde ik erop, toen had een jongen me ter schande gezet op social media. Hij schreef dat ik seks haf in het bos met iemand en het ging viraal. Dus ik kwam de jongen tegen en ik confronteerde hem ermee, ik gaf hem 2 hele harde vuisten.

Enige wat ik hieruit kan halen is dat ik misschien schande krijg in het echte leven.

Toevallig was ik gister met mijn vriendin in het bos aan het wandelen.

Kan iemand me verder opweg helpen?

Advertentie
Advertentie

*

een vriend

Re: Bos
« Reactie #1 Gepost op: 21 oktober 2018, 07:39 »
Odi,

Ik droomde dat een dame schande kreeg op social media en toen reageerde ik erop, toen had een jongen me ter schande gezet op social media. Hij schreef dat ik seks haf in het bos met iemand en het ging viraal. Dus ik kwam de jongen tegen en ik confronteerde hem ermee, ik gaf hem 2 hele harde vuisten.

Enige wat ik hieruit kan halen is dat ik misschien schande krijg in het echte leven.

Toevallig was ik gister met mijn vriendin in het bos aan het wandelen.

Kan iemand me verder opweg helpen?
je zegt het zelf misschien krijg je schande.  tegen woordig plaats men iemand gauw aan de schandpaal afdeling sociaal media..

jij zoekt rust .. boswandeling .. lekker.. maar je naam word negatief gebruikt.maar weet het overkomt niet jou alleen... heel veel mensen.  dus weet wie je wel en niet kan vertrouwen. wees voorzichtig met het delen van priv√© dingetjes. maar voor jezelf is het goed de vrede te bewaren. leuke dnigen te doen . want er is een gezegde... mati kai oso djing jang da jang ...djing dring da dringi.. maar no poer yu bere djing. 

dus al komen vrienden bij je thuis. eet drink met ze maar vertel niet je geheime tori. vertel geen dingen wat ze niet moeten weten. 

want men maakt van een mug een olifant.

je was gaan wandelen in het bos met je vriendin... en men maakt er een ander tori van.   

maak je niet druk ... zo is het leven eenmaal    geniet van het leven..en maak er zelf iets moois van..
succes

Gerelateerde onderwerpen

xx
droom in de bos

Gestart door vipin

4 reactie(s)
1278 x bekeken
Laatste bericht
04 juli 2012, 16:16
door vipin
xx
in het bos